Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56268
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКнязік, Анна Вадимівна-
dc.date.accessioned2022-09-12T17:17:37Z-
dc.date.available2022-09-12T17:17:37Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56268-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес маркетингового управління підприємством ТОВ «Снек Драйв», а предметом – теоретичні та методико прикладні засади формування і реалізації маркетингової товарної політики. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування та формування практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «Снек Драйв». Методи дослідження: спеціальні та загальнонаукові методи, зокрема: статистично-економічний – дослідження тенденцій розвитку ринку, графічний та табличні методи, методи стратегічного аналізу (BCG, ABC, І.Ансоффа, SWOT), методи логічних порівнянь та узагальнень, методи аналізу та синтезу. Наукова новизна одержаних результатів полягає у визначенні стратегічних пріоритетів формування маркетингової товарної політики підприємств харчової промисловості. Значущість виконаної роботи та висновки полягають у наданні можливості використання запропонованих пропозицій щодо удосконалення товарної політики підприємства харчової промисловості. Наукові результати випускної роботи апробовані на XIV Міжнародній науково-практичній конференції «THEORETICAL FOUNDATIONS IN PRACTICE AND SCIENCE 2021» (опубліковані тези доповіді у збірнику матеріалів конференцій).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectпродуктовий портфельuk_UA
dc.subjectтоварна номенклатураuk_UA
dc.subjectмакросередовищеuk_UA
dc.subjectмікросередовищеuk_UA
dc.subjectABC-аналізuk_UA
dc.subjectБКГ-аналізuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleМаркетингова товарна політика підприємства та напрями її вдосконалення (на прикладі ТОВ «Снек Драйв»)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Князік_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.