Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56267
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДідковський, Андрій Олексійович-
dc.date.accessioned2022-09-12T17:14:49Z-
dc.date.available2022-09-12T17:14:49Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56267-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є організація комунікаційної політики підприємства «Клімат-Еко-Сістем», а предметом дослідження – науко-методологічні підходи щодо організації комунікаційної політики підприємства в мережі Інтернет. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз інтерактивних методів комунікаційної політики підприємства та розробка заходів щодо їх удосконалення. Методи дослідження – емпіричний аналіз і синтез (використано при знайомстві з об’єктом дослідження), елементарно-теоретичний аналіз і синтез (пошук причинно-наслідкових зв’язків та закономірностей розвитку цифрового ринку); структурно-генетичний аналіз і синтез (визначення особливостей розвитку маркетингових комунікацій в мережі Інтернет); економіко-статистичні методи (використано при досліджені техніко-економічних показників діяльності підприємства), метод порівняння (проведення порівняльного аналізу традиційного маркетингу з цифровим), моделювання (при побудові моделі проведення аудиту сайту та побудови сайту), PEST-аналіз (дослідження факторів макросередовища підприємства), SWOT-аналіз (при проведенні оцінки чинників, що впливають на діяльність підприємства). Наукова новизна одержаних результатів полягає в обґрунтуванні необхідності впровадження сучасних інтерактивних методів комунікаційної політики в діяльність підприємства, що працює на ринку інтернет-торгівлі вентиляційного обладнання. Значущість виконаної роботи полягає в тому, що отримані результати надають можливість підприємствам, що здійснюють інтернет-торгівлю, впроваджувати сучасні інтерактивні інструменти для покращення свого стану та отримання певних переваг на висококонкурентному ринку. Матеріали роботи можуть бути використані під час навчальних занять та у діяльності торгівельних підприємств, що здійснюють продаж вентиляційного обладнання в мережі Інтернет. Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження полягають у покращенні позицій підприємства на ринку, збільшені відвідувачів сайту та одержані прибутку за рахунок збільшення продажів. Наукові результати кваліфікаційної роботи апробовані на І Міжнародній науково-теоретичній конференції «Modernization of science and its influence on global processes» (5 листопада, 2021 р., м. Берн, Швейцарія) (опубліковано тези доповіді у збірнику матеріалів конференції).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectінтернет-торгівляuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи комунікаціїuk_UA
dc.subjectкомунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectвеб-сайтuk_UA
dc.subjectвеб-ресурсuk_UA
dc.subjectмаркетинговий ресурсuk_UA
dc.subjectтаргетингова рекламаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleУдосконалення сучасних інтерактивних методів комунікаційної політики підприємства «Клімат-Еко-Сістем»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дідковський_дипломна робота.pdfДипломна робота4.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.