Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихальченко, Інна Григорівна-
dc.contributor.authorАстахов, Кирил Володимирович-
dc.date.accessioned2022-09-12T17:13:43Z-
dc.date.available2022-09-12T17:13:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2023-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56266-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Авіаційний маркетинг у глобальному ринковому середовищі» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. Work program (RP) of the academic discipline "Aviation Marketing in global market environment" developed on the basis of "Methodical recommendations for the development and design of the working educational program disciplines of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order from 29.04.2021 No. 249/unit, and relevant regulatory documents.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця щодо конкретних методів використання маркетингової концепції в практиці господарської діяльності авіатранспортних компаній з метою підвищення їх конкурентоспроможності та стабілізації фінансово-економічного стану в умовах турбулентності глобального ринкового середовища. Метою викладання дисципліни є формування компетентностей щодо застосування маркетингової концепції на авіаційному транспорті в контексті трансформацій глобального ринку авіаперевезень.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is a theoretical and practical basis totality of knowledge and skills that form the profile of a specialist in relation to specific ones methods of using the marketing concept in the practice of economic activity air transport companies in order to increase their competitiveness and stabilization of the financial and economic situation in conditions of global turbulence market environment. The purpose of teaching the discipline is the formation of competences in relation to application of the marketing concept on air transport in context transformations of the global air transport market.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectглобальне ринкове середовищеuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectglobal market environmentuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectinternational marketinguk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Авіаційний маркетинг у глобальному ринковому середовищі"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of the discipline "Aviation marketing in the global market environment"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Авіаційний маркетинг у глобальному ринковому середовищі.pdfробоча програма923.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.