Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56265
Назва: Methodological aspects of business modelling
Інші назви: Методологічні аспекти бізнес-моделювання
Автори: Sibruk, Viktor
Sibruk, Anastasiia
Сібрук, Віктор
Сібрук, Анастасія
Ключові слова: business modelling
methodology
innovative development
бізнес-моделювання
методологія
інноваційний розвиток
Дата публікації: чер-2022
Видавництво: BoScience Publisher
Бібліографічний опис: Sibruk, V. Methodological aspects of business modelling / V. Sibruk, A. Sibruk // The 12th International scientific and practical conference “Modern directions of scientific research development” (May 18-20, 2022) BoScience Publisher, Chicago, USA. - 2022. - P. 807-811.
Короткий огляд (реферат): In the practice of managing both companies as a whole and key areas of activity, business modeling is widely used, based on the formation and improvement of relevant business models. This is especially relevant for managing the innovative development of companies. The theses set out approaches to building a business model for the innovative development of companies.
У практиці управління як підприємствами в цілому, так і ключовими сферами діяльності широко використовується бізнес-моделювання, засноване на формуванні та вдосконаленні відповідних бізнес-моделей. Це особливо актуально для управління інноваційним розвитком компаній. У тезах викладено підходи до побудови бізнес-моделі інноваційного розвитку компаній.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56265
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри української мови та культури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sibruk.pdf515.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.