Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56264
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГулаткан, Тетяна Юріївна-
dc.date.accessioned2022-09-12T17:11:24Z-
dc.date.available2022-09-12T17:11:24Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56264-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є діяльність ТОВ «Інтеллі» та її політика збуту, а предметом є формування маркетингових стратегій, як засобів підвищення конкурентоспроможності компанії. Метою дослідження є аналіз маркетингової діяльності та розробка рекомендацій, щодо вдосконалення системи маркетингових стратегій ТОВ «Інтеллі». Методи дослідження, що були використані – системний, порівняльний, емпіричний, методи SWOT та PEST аналізу. Наукова новизна полягає в удосконаленні підході застосування маркетингових стратегій підвищення конкурентоспроможності підприємства. Значущість виконаної роботи та висновки наведені в роботі, можна застосувати для малих та середніх підприємств, які проводять свою маркетингову діяльність на висококонкурентному ринку. Рекомендації щодо використаних результатів можуть бути використані у навчальному процесі; для вдосконалення маркетингових стратегій підприємств, які прагнуть підвищити рівень конкурентоспроможності. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи, а саме рекомендації, щодо вдосконалення маркетингових стратегій, можливо використати на практиці при посилені конкурентоспроможності підприємства. Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження розкриваються в тому, що предмет можливо удосконалити шляхом дослідження та оновлення підходів і методів застосування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectGPS-моніторингuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectрозробкаuk_UA
dc.subjectлідиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії посилення конкурентоспроможності підприємства на ринку GPS систем спостереження (на прикладі ТОВ «Інтеллі»)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гулаткан_дипломна_робота.pdfДипломна робота3.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.