Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55999
Название: | НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ НА ОСНОВІ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ ВИХРОВОЮ СТРУКТУРОЮ ТУРБУЛЕНТНИХ ТЕЧІЙ |
Авторы: | Козлова, Тетяна Володимирівна Шевченко, Світлана Олександрівна ШКВАР, Євгеній Олексійович Кравченко, В.В. Самусенко, О.В. |
Ключевые слова: | примежовий шар турбулентність вихрова структура управління зсувною течією профілювання обтічної поверхні мікроелектромеханічні системи |
Дата публикации: | 2012 |
Издательство: | Енергетика і автоматика |
Серия/номер: | 2; |
Краткий осмотр (реферат): | Обґрунтовано з позицій енергозбереження в транспортній галузі і, зокрема, в авіації, а також при плануванні забудови сучасних міст актуальність задач управління турбулентними зсувними течіями, що формуються на зовнішніх поверхнях перспективних швидкісних транспортних засобів та масштабних будівельних споруд. |
Описание: | У теперішній час світове споживання енергетичних природних ресурсів, левову частку яких складають нафта та природний газ, зростає у геометричній прогресії. Проте їхні запаси неухильно вичерпуються, що стрімко збільшує актуальність розробки і впровадження різноманітних технологій ресурсозбереження. Одним із найбільших споживачів палива є транспортна галузь і, зокрема, авіація, а тому при потребі в невпинному зростанні обсягів перевезень енергозбереження є ефективним засобом для перешкоджання різкому загостренню неминучої кризової ситуації, так і зменшення забруднення атмосфери. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55999 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ) Наукові статті викладачів кафедри аерокосмічної геодезії та землеустрою |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Статья.pdf | 657.08 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.