Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55967
Title: Дослідження співвідношення біологічного та паспортного віку студентської молоді за допомогою тестування
Authors: Величенко, Микола Анатолійович
Шип, Лілія Олександрівна
Старостіна, Катерина Володимирівна
Keywords: біологічний вік
студентська молодь
тестування
педагогічний підхід
фізична підготовленість
функціональні можливості
Issue Date: 16-Jun-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Величенко М.А., Шип Л.О., Старостіна К.В. Дослідження співвідношення біологічного та паспортного віку студентської молоді за допомогою тестування // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVII Міжнародної науково-методичної конференції. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. - С. 20 - 21.
Abstract: Важливим питанням спортивної медицини, фізичного виховання та методики фізичної культури є співвідношення біологічного та паспортного віку студентської молоді, державних тестів. Природно, що біологічний вік є більш інформативним щодо рухових якостей та функціональних можливостей студента. Невелика різниця між біологічним та паспортним віком є нормою для організму, котрий ще формується та добігає сталості всіх основних функцій. Це період навчання та формування основних фізичних та особистісних якостей. Сучасні дослідження віку та хронологічних змін в організмі вже йдуть на рівні клітини. Метою щорічного оцінювання є визначення та підвищення рівня фізичної підготовленості населення України, створення належних умов для фізичного розвитку різних груп населення, покращення його здоров’я та працездатності. Тестування рухової підготовленості та фізичного стану базується на двох принципово відмінних підходах: вимірюванні результату діяльності або на вимірюванні її «вартості».
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55967
Appears in Collections:XVII Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2022)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.