Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55829
Title: | Особливості використання подкастів у навчанні |
Authors: | Ніколаєнко, Ірина Миколаївна |
Keywords: | подкаст подкастинг аудіозапис навчання саморозвиток освіта |
Issue Date: | 29-Jun-2022 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Ніколаєнко І.М. Особливості використання подкастів у навчанні // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 2 листопада 2021 р.– К.: НАУ, 2022 – С.95-96. |
Abstract: | Подкастинг є важливими інструментом навчання. У зв’язку з активним ростом та розвитком галузей, людина повинна робити це за допомогою технологій. Альтернативні інструменти для навчання – ідеальний спосіб максимізувати свій час. |
Description: | 1. Боніні, Т. «Другий вік» подкастингу: переформатування подкастингу як нового цифрового засобу масової інформації» // Quaderns del CAC 41 – 18 липня 2015 – С.22. 2. Кім, Д., Кінг, К.П. «Впровадження подкастів та блогів у підготовку майбутніх викладачів ESOL: тлумачення та наслідки» // Доповідь Міжнародного форуму викладання та навчання – 2011 – С.5-9. 3. Лі, М.Дж.В., Чен, А. «Інтегроване у спосіб життя мобільне навчання для дистанційних студентів: аналіз та несподівані результати дослідження подкастингу. Відкрите навчання» // Журнал відкритого та дистанційного навчання 22 – 2007 – С.201-218. 4. The Podcast Host. Podcasting in Education (Подкастинг у навчанні). [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.thepodcasthost.com/niche-case-study/podcasting-in-education/. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55829 |
Appears in Collections: | ХІІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ММТ Ніколаєнко І. 2021.pdf | Тези доповіді | 228.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.