Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55635
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮренкова, Дар’я Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-28T18:12:21Z-
dc.date.available2022-06-28T18:12:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЮренкова Д.В. Особливості психологічної корекції порушень уваги у дошкільному віці. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 39 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55635-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат педагогічних наук, доцент Хоменко-Семенова Леся Олексіївнаuk_UA
dc.description.abstractУвага – це дуже важливий елемент розвитку людини, саме вміння концентрувати увагу зумовлює розвиток інших психічних процесів, зокрема пам’ять та мислення. В сучасному світі є багато чинників, які заважають формуванню уваги у дітей. З появленням гаджетів все більше дітей отримують діагноз – СДУ (синдром дефіциту уваги). Сучасні батьки не замислюються, що телефон з його кількістю інформації - це дуже складна іграшка для дитини. Ще не сформована увага дитини просто не може сортирувати ту кількість інформації, яку пропонує телефон. Дитину цікавить кожна картинка, по суті дитина просто не встигає навчитися концентрувати увагу. Існує багато інших причин формування порушень уваги у дітей. Е генетичні передумови, які заважають розвитку уваги. На кінець, дитину просто могли не навчати та не виховувати. Для психологів нового покоління є дуже актуальним вивчати увагу та формувати навички по роботі з порушеннями та розладами уваги. Оцінюючи роль уваги в психічній діяльності, слід згадати слова К. Д. Ушинського про те, що увага є тими дверима, через які проходить все, що входить у душу людини із зовнішнього світу. Загалом над поняттям уваги працювали такі вчені як: А. Ухтомський, у працях В. Джемса, Е. Тітченера, Т. Рібо було сформульовано фундаментальні поняття психології уваги. В. Вундт вивчав ефекти уваги в дослідах з реєстрацією часу реакції на зоровий і слуховий стимули за умови їхнього збігу. У радянській психології проблеми уваги досліджували в межах пропонованих загальнотеоретичних підходів. Найцікавіші ідеї висловили Л. Виготський, П. Гальперін, М. Добринін, О. Леонтьев, С. Рубінштейн, Д. Узнадзе. М. Добринін розглядав увагу як спрямованість і зосередженість свідомості на діяльність з об'єктом. Аналізуючи визначення різних авторів можна викреслити загальне значення уваги – це форма психічної діяльності людини, що виявляється в спрямованості і зосередженості її свідомості на певних об'єктах, які мають постійне або ситуативне значення. Увага не вважається психічним процесом. Це психічний стан особистості, що виявляється в зосередженості на будь-чому. Цей стан характеризує умови протікання будь-якого пізнавального процесу Сучасні інструменти дослідження мозку та нейропсихічних процесів людини дали змогу виділити увагу як більш фізіологічне явище. Важлива роль в регуляції уваги належить скупченню нервових клітин, розміщених в стовбурній частині мозку, які отримали назву ретикулярна формація. Передбачають, що ретикулярна формація являє собою комплекс кількох систем, одна з котрих забезпечує активацію орієнтувального рефлексу, інші - захисного, а треті - харчового. В даний час довільна увага розуміється як діяльність, котра спрямована на контроль своєї поведінки, на підтримку стійкості вибіркової активності. Дітям, які народжуються та потрапляють у світ телефонів дуже важко розвинути вибірковість та стійкість уваги. Розлади уваги несуть за собою підвищену активність (гіперактивність) у дітей, що в подальшому житті буде заважати їм адаптуватися до соціального світуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectдошкільний вікuk_UA
dc.subjectувагаuk_UA
dc.subjectпорушення увагиuk_UA
dc.subjectпсихологічна корекціяuk_UA
dc.subjectпсихокорекційна програмаuk_UA
dc.titleОсобливості психологічної корекції порушень уваги у дошкільному віціuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Юренкова Д.В._2022.pdfдипломна робота589.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.