Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55630
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСорока, Дар’я Тарасівна-
dc.date.accessioned2022-06-28T17:04:22Z-
dc.date.available2022-06-28T17:04:22Z-
dc.date.issued2022-06-15-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55630-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Сібрук Віктор Леонідовичuk_UA
dc.description.abstractДослідження ринку – центральна позиція маркетингової діяльності, оскільки ситуацію щодо попиту, інтересів та потреб споживачів спостерігаємо саме в межах ринку, їх вивчення є головним завданням для кожного підприємця. Маркетингові дослідження ринку протягом історії виникнення та розвитку допомагають суспільству та дають необхідну інформацію про потреби виробників, замовників і споживачів з метою оцінювання, покращення і удосконалення своїх маркетингових дій. За дослідженнями української асоціації маркетингу (УАМ), сімдесят відсотків українських компаній проводять маркетингові дослідження самостійно, вісімнадцять є замовниками послуг у інших підприємств, а дванадцять відсотків підприємств зовсім не проводять маркетингові дослідження. Маркетингове дослідження попиту є початком будь-якого маркетингового циклу. Не знаючи ситуацію, не володіючи інформацією щодо ситуації на ринку, неможливо здійснювати управлінську маркетингову діяльність. Це також неможливо без виявлення закономірностей і тенденцій функціонування ринкового механізму.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectринок пиваuk_UA
dc.subjectпідприємтвоuk_UA
dc.subjectдослідження ринкуuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.subjectbeer marketuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectmarket researchuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.titleДослідження комплексу маркетингу підприємства на прикладі ПАТ «Карлсберг Україна»uk_UA
dc.title.alternativeResearch of the enterprise marketing mix on the example of PJSC "Carlsberg Ukraine"uk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сорока.pdfПояснювальна записка836.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.