Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55583
Назва: Створення крос-медійної платформи для копірайтерів «Мета - продати текст»
Автори: Семенюк, Анна Михайлівна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
копірайтинг
крос-медійна платформа
контент-аналіз
цільова аудиторія
контент-план
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Семенюк А. М. Створення крос-медійної платформи для копірайтерів «Мета - продати текст».- Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 67с
Короткий огляд (реферат): Нова реальність продиктувала оновлені правила робити з медіа. Крос-медійність буквально стерла кордони між традиційними та новими видами медіа. Сучасна контент отримав додатковий прикметник «крос-медійний». З огляду на цей факт, копірайтинг розширив свої можливості. Тепер про хорошого автора говорить наявність власної крос-медійної платформи, де можна подивитися як цей спеціаліст проявляється у комунікації із аудиторією, який матеріал він публікує, яку цінність несе його контент.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат наук з державного управління, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Лашкіна Марія Григорівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55583
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Семенюк А. С.pdfДиплом1.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.