Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55582
Назва: Створення комплексу рекламних комунікацій на прикладі бренду KATE_MADE_NAILS
Автори: Родюк, Катерина Сергіївна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
реклама
бренд
цільова аудиторія
рекламні комунікації
креативність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Родюк К. С. Створення комплексу рекламних комунікацій на прикладі бренду KATE_MADE_NAILS. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 59с.
Короткий огляд (реферат): Економічне зростання в постіндустріальному суспільстві відбувається не тільки за рахунок випуску більшої кількості товарів та послуг, а й за рахунок удосконалення комунікацій підприємств. Необхідним видом комунікації, покликаної забезпечити просування нового товару на ринку і поширити інформацію про вже відомі товари, є рекламна діяльність. Рекламна діяльність здатна загострювати конкурентну боротьбу, що дозволяє знижувати ціни, а також створює нові ринки та забезпечує розширення виробництва. Кожна рекламна компанія стоїть перед проблемою створення свого іміджу, вироблення своєї політики та концепції
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат наук з державного управління, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю лашкіна Марія Григорівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55582
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Родюк К. С.pdfДиплом1.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.