Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55578
Название: Розробка проєкту піар-кампанії для покращення іміджу країни на міжнародній арені
Авторы: Осьмак, Христина Олександрівна
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
імідж
просування
цільова аудиторія
піар-кампанія
стратегія
Дата публикации: 2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Осьмак Х. О. Розробка проєкту піар-кампанії для покращення іміджу країни на міжнародній арені.- Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 60с.
Краткий осмотр (реферат): Позитивний імідж країни є засобом економічної конкуренції та інструментом боротьби за визнання, запорукою залучення інвестицій в розвиток країни, області, міста, зростанню туристичних потоків, та розвитку місцевої інфраструктури. Позитивний імідж може покращити міжнародне сприйняття країни та, таким чином, допомогти в укладанні вигідних контрактів, проведенні економічної політики. Негативний імідж, навпаки, може поставити під загрозу встановлення стабільних міжнародних зав’язків та створити основу для майбутніх конфліктів.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат історичних наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Кулинич Олександра Іванівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55578
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом Осьмак Х.О.pdfДиплом1.07 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.