Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55578
Назва: Розробка проєкту піар-кампанії для покращення іміджу країни на міжнародній арені
Автори: Осьмак, Христина Олександрівна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
імідж
просування
цільова аудиторія
піар-кампанія
стратегія
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Осьмак Х. О. Розробка проєкту піар-кампанії для покращення іміджу країни на міжнародній арені.- Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 60с.
Короткий огляд (реферат): Позитивний імідж країни є засобом економічної конкуренції та інструментом боротьби за визнання, запорукою залучення інвестицій в розвиток країни, області, міста, зростанню туристичних потоків, та розвитку місцевої інфраструктури. Позитивний імідж може покращити міжнародне сприйняття країни та, таким чином, допомогти в укладанні вигідних контрактів, проведенні економічної політики. Негативний імідж, навпаки, може поставити під загрозу встановлення стабільних міжнародних зав’язків та створити основу для майбутніх конфліктів.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат історичних наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Кулинич Олександра Іванівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55578
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Осьмак Х.О.pdfДиплом1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.