Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55570
Назва: Розробка піар-стратегії виборчої кампанії мера міста Київської області
Автори: Кайданович, Зоряна Валеріївна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
цільова аудиторія
піар-стратегія
політичний піар
соціальні комунікації
просування
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кайданович З. В. Розробка піар-стратегії виборчої кампанії мера міста Київської області. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 46с.
Короткий огляд (реферат): У наш час, коли технології дозволяють отримувати величезні обсяги інформації незалежно від географічних і часових обмежень, необхідно використовувати якомога більше інформаційних платформ, щоб забезпечити аудиторію необхідними ідеями та підвищити лояльність наявних підписників. і загалом створення позитивного іміджу кандидата, організації чи структури в цілому.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат історичних наук, доцент Кулинич Олександра Іванівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55570
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Кайданович З.В.pdfДиплом1.65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.