Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55568
Title: Створення та просування нативної реклами про бренди українських дизайнерів
Authors: Заяічківська, Валерія Сергіївна
Keywords: дипломна робота
бренд
нативна реклама
цільова аудиторія
позиціонування
фешн-індустрія
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Заяічківська В. С. Створення та просування нативної реклами про бренди українських дизайнерів. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 49 с.
Abstract: Перед сучасним українським ринком моди постає непроста задача активізування та утримання своїх ринкових частин, змагання не лише на особистому ринку моди, а й на міжнародному, котрий має безліч потужних брендових методик. Отож, актуальність даного дослідження обумовлена важливістю нативної реклами як інструменту для просування брендів: сьогодні це один із небагатьох способів достукатися до аудиторії та вистроїти довірчі відносини.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Куцан Олена Іванівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55568
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Заяічківська В.С.pdfДиплом1.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.