Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55513
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСивак, Анастасія Павлівна-
dc.date.accessioned2022-06-27T06:57:27Z-
dc.date.available2022-06-27T06:57:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСивак А.П. Подолання агресивності у старших дошкільників засобами ігрової діяльності. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 53 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55513-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат педагогічних наук, доцент Косенчук Ольга Геннадіївнаuk_UA
dc.description.abstractДинаміка прогресивних змін у навчальному просторі України реалізує психологічні та педагогічні дослідження в галузі самосвідомості та робота з дітьми дошкільного віку. Під час війни діти дошкільного віку відносяться до самої вразливої категорії населення. Перебуваючи тривалий час у небезпеці, в стресовому стані дитина позбавлена нормальних умов для освіти, розвитку і проведенню вільного часу. Через почуття страху, жаху, напруження, тривоги, невизначеності ускладнюється процес повноцінної соціалізації дитини. Вимушено переміщені діти із зони активних бойових дій стикаються з проблемами соціальної адаптації знаходячись в нових соціальних умовах. Причини агресивності дітей пов’язані з воєнним станом, стресовими ситуаціями, погіршенням стану здоров’я батьків і дітей, несприятливою екологією, наркоманією, алкоголізмом, неблагополучної спадковістю, ситуацією невизначеності, прискоренням ритму життя, умов життя більшості населення. Проблема агресії як складного і важливого для вивчення психофізіологічного феномена викликає значний інтерес у дослідників у різних областях знань. Вивченню агресії і агресивної поведінки присвячена велика кількість робіт в області фізіології і психофізіології, психології та психіатрії, нейробіохімії і психофармакології, соціології та філософії, проте єдиної концепції агресії немає у зв’язку з різницею підходів до цієї проблеми в різних галузях наукових знань. Діти ростуть у час стрімких змін і руйнування стереотипів, коли усталені моральні норми ще не сформовані. У зарубіжній науковій методології та практиці агресивна поведінка людини розглядається в рамках інстинктивістського (З. Фрейд, К. Лоренц та ін.), біологічного (В. Гесс, Р. Джекобс, С. Меднік, Д. Олдс та ін.), фрустраційного (Дж. Доллард, Л. Дуб, Н. Міллер та ін.), когнітивного (Л. Берковіц, Л. Ерон, Д. Зілманн, Л. Х’юсманн та ін.), соціального (А. Бандура, А. Басс, Р. Берон, Д. Річардсон, Б. Крейхі та ін.) підходів, кожний з яких подає своє трактування агресії та агресивної поведінки. У сучасній психології проблема агресії висвітлена в працях С. Єніколопова, Л. Іванової, А. Налчаджяна, Н. Ратінової, А. Реана, Т. Рум’янцевої, І. Фурманова, О. Хреннікова, В. Павелківа, О. Бовть. Деструктивно-ворожий характер цього явища підкреслювався Н. Алікіною, С. Єніколоповим, Л. Конишевою, В. Степановим, В. Устіновою. Зокрема потрібно зазначити, що вітчизняні дослідники (О. Бовть, О.Мізерна, О. Фотуйма) проводили дослідження і розглядали агресивного суб’єкта як такого, що інтегрує в собі внутрішні та зовнішні впливи, але зарубіжні науковці (А. Бандура, Р. Уолтерс, Г. Паренс, Дж. Паттерсон, М.Раттер) акцентували увагу на пошуку окремих детермінантів прояву агресії. Проблема подолання агресивності – одна з найважливіших напрямів роботи в закладі дошкільної освіти, з урахуванням того, що провідний вид діяльності дітей дошкільного віку – гра, дієвими є засоби ігрової діяльності. Враховуючи зазначене вище, реагуючи на виклики суспільства, нагальною постає проблема подолання агресивності дітей старшого дошкільного віку в ЗДО.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectагресивністьuk_UA
dc.subjectстарший дошкільний вікuk_UA
dc.subjectзасоби ігрової діяльностіuk_UA
dc.subjectігрова діяльністьuk_UA
dc.titleПодолання агресивності у старших дошкільників засобами ігрової діяльностіuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сивак_2022.pdfдипломна робота1.03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.