Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55468
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Візер, Марта Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-24T06:58:03Z | - |
dc.date.available | 2022-06-24T06:58:03Z | - |
dc.date.issued | 2022-06 | - |
dc.identifier.citation | Візер М.О. Макет дидактичної гри «Типографіка» - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. – 71 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55468 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: к.пед.н., доцент кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Денисенко Світлана Миколаївна | uk_UA |
dc.description.abstract | З плином часу породжується все більше нової інформації, що у свою чергу призводить до змін у житті людей, у тому числі і у сфері навчання, яке є невід’ємною складовою життя кожної людини. З кожним роком масив інформації, якою повинні володіти студенти вищих навчальних закладів, все збільшується. З часом традиційні підходи до вивчення та засвоєння інформації стають не ефективними. Щороку створюється все більше різноманітних навчальних видань та безліч новітніх методів вивчення інформації, які покращують результативність навчального процесу. Одним із подібних засобів є дидактичні ігри, які являються особливим різновидом навчальних видань. За допомогою них можна значно полегшити процес засвоєння та запам’ятовування матеріалу, зробити цей процес більш цікавим та заохочувальним. Дидактичні ігри, в залежності від їх виду, можуть бути використані для вивчення будь-якого матеріалу не залежно від віку. Такі видання можуть бути найрізноманітнішими і використовуватися як складова засобів вивчення певної дисципліни, так і для самостійного вивчення. Вони є потужним засобом навчання, залежно від використання та виду якого можна засвоїти інформацію значно якісніше та швидше. Також дидактичні ігри можуть використовуватися для закріплення практичних навиків, чи перевірки отриманих знань у приємному ігровому форматі. На даний момент подібних видань українською мовою для студентів дуже мало. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.subject | навчальне видання | uk_UA |
dc.subject | дизайн | uk_UA |
dc.subject | макет | uk_UA |
dc.subject | дидактична гра | uk_UA |
dc.subject | бакалавр | uk_UA |
dc.subject | аdobe Illustrator | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | - |
dc.title | Макет дидактичної гри Типографіка | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФМВ_2022_186_ВізерМО.pdf | Кваліфікаційна робота ОС Бакалавр | 4.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.