Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55318
Назва: Стратегічні пріоритети розвитку інтернет-торгівлі в умовах переходу до цифрової економіки
Автори: Довгаль, Олександра Вікторівна
Ключові слова: дипломна робота
інтернет-торгівля
електронна торгівля
онлайн-торгівля
електронна комерція
пандемія
Дата публікації: чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах вітчизняна економіка переживає новий етап свого розвитку, оскільки переорієнтовується на інформативно-комунікаційну сферу господарювання. Така трансформація обумовлена впливом науково-технічного прогресу, стрімким розвитком інформаційних технологій, умовами глобалізації та інтернаціоналізації міжнародної торгівлі, впровадженням інноваційних процесів у бізнес-середовище. Безпосередньо Інтернет змінив способи ведення бізнесу із орієнтацією на інформаційний ресурс, який, в сучасних умовах, є невід’ємною складовою реалізації комерційної діяльності різногалузевих підприємств.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проєкту: доцент, к.е.н. Пічкурова Зоя Сергіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55318
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2022_292_ДовгальОВ.pdf1.77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.