Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілик, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-20T06:43:11Z-
dc.date.available2022-06-20T06:43:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБілик О.В. Вплив тривожності на формування Я-концепції старшокласників. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 56 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55252-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат психологічних наук, доцент Проскурка Наталія Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractПроблема тривожності особистості має особливе місце в психологічних проблемах сучасного суспільства, але, на превеликий жаль, даний феномен досліджений не всебічно, а його вплив на формування людини та її становлення як особистості визначений не до кінця. Особливе значення тривожність має в підлітковому віці, адже це один з найважливіших етапів розвитку кожної людини. Саме в цей період життя особливого значення набувають соціальні відносини, усвідомлення свого місця не тільки серед однолітків, а й в суспільстві загалом. Підліток починає усвідомлювати себе як унікальну людину, як особистість перш за все, зі всіма її якостями, характеристиками та здібностями. Основним соціальним інститутом даного вікового періоду є школа. Завданням будь-якої школи, перш за все, є всебічний розвиток особистості школяра, його розумових здібностей, створення умов для самовизначення і подальшої самореалізації, що мають своє відображення у самооцінці та рівні самовпевненості. В нього формується та усвідомлюється образ власного Я, або Я-концепція особистості. Проблемою дослідження Я-концепції в історії психологічної науки займалися такі видатні дослідники, як Дж. Мід, Ч. Кулі, В. Джеймс, Дж, Майер, М. Розенберг та багато інших. Особистісна тривожність та рівень її прояву – саме той немаловажний фактор, що значним чином впливає на формування особистості в юнацькому віці, а також частково визначає її подальший розвиток та самореалізацію. Саме тому вкрай важливо якомога раніше діагностувати та вирішувати проблему підвищеної тривожності задля уникання подальших негативних наслідків даної проблеми для старшокласника.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectя-концепціяuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectсамоставленняuk_UA
dc.subjectстарший шкільний вікuk_UA
dc.titleВплив тривожності на формування Я-концепції старшокласниківuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білик О.В._2022.pdfДипломна робота563.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.