Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55229
Название: Вплив міжнародного франчайзингу на розвиток торговельних мереж України
Авторы: Мотузенко, Владислав Сергійович
Ключевые слова: дипломна робота
міжнародний франчайзинг
торгівельні мережі
міжнародний бізнес
франшиза
економіка
Дата публикации: июн-2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Ведення бізнесу на міжнародному ринку є складним завданням, тому що спочатку потрібно знати та розуміти місцевий ринок. Не є таємницею, щоб вийти на світовий ринок потрібні значні інвестиції. У цьому дуже допомагає міжнародний франчайзинг. Франчайзинг — це ефективний інструмент для розвитку малого бізнесу, поєднуючи переваги великого та малого бізнесу, щоб допомогти використати досвід великих компаній для розвитку малого бізнесу. Доступ до міжнародних ринків дозволяє франчайзерам швидко розширювати свою діяльність в інших країнах. Така модель ведення бізнесу допомагає будувати відносини між країнами та сприяє економічному розвитку. Тому міжнародний франчайзинг стрімко розвивається не тільки в Європі, а й в Україні.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проєкту: професор, к.е.н.Татаренко Наталія Олексіївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55229
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФМВ_292_2022_МотузенкоВ.pdf1.33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.