Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55080
Назва: Multimodal Interaction in a Foreign Language Class at Higher Education Institutions of Ukraine
Автори: Andriiashyk, Oksana
Bilytska, Viktoriya
Tsekhmister, Yaroslav
Pavlenko, Olha
Savka, Iryna
Ключові слова: multimodal
students-economists
foreign language
philological
Дата публікації: 2022
Видавництво: Published by Sciedu Press
Бібліографічний опис: Oksana R. Andriiashyk. Multimodal Interaction in a Foreign Language Class at Higher Education Institutions of Ukrain / Viktoriya M. Bilytska, Oksana R. Andriiashyk, Yaroslav V. Tsekhmister, Olha V. Pavlenko, Iryna V. Savka // Journal of Curriculum and Teaching. – Vol. 11, No. 1; Special Issue. – Canada, 2022. – Р. 218 – 232. Scopus.
Серія/номер: Special Issue;1
Короткий огляд (реферат): In the current study, multimodal interaction is based on the mutual integration of understanding of multimodality in philological and pedagogical perspectives. The purpose of the article was to analyze and compare the results of learning a foreign language (German) for professional purposes (German for Economists) with an emphasis on multimodal interaction and without it (in a way of traditional language learning with a predominance of classical methods of classroom and extracurricular activities).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55080
ISSN: ISSN 1927-2677 E-ISSN 1927-2685
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21404-71525-1-SM.pdf642.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.