Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54864
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАгєєва Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorАгеева Галина Николаевна-
dc.contributor.authorAgieieva Galyna-
dc.date.accessioned2022-05-30T16:46:48Z-
dc.date.available2022-05-30T16:46:48Z-
dc.date.issued2022-03-23-
dc.identifier.citationАгєєва Г. М. Перетворення аеропортів на об’єкти туристичного інтересу та суспільні туристичні ресурси // Інновації в архітектурі та дизайні: І Міжнародна науково-практична конференція. - Київ : НАОМА, 2022. - С. 43-45.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54864-
dc.description1. Дружиніна В. В., Луценко Г. П., Старчик Н. В. Діагностика розвитку авіатранспортної інфраструктури України в умовах активізації міжнародного туризму. Економіка та управління національним господарством. 2018. Вип. 20. С. 15-22. 2. Агєєва Г. М. Туристичний потенціал аеропортів та територій, наближених до них. Роль та значення індустрії туризму й гостинності у розвитку територій, громад, держави : монографія. Львів, 2022. С.21-32. 3. Агєєва Г. М. Територія аеропортів як складова туристичних дестинацій. Буд-Майстер-Клас-2021: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, 1-3 грудня 2021 р., Київ: Київський національний університет будівництва та архітектури, 2021. С.92-93. 4. Пам’ятники і пам’ятні знаки КПІ : путівник-довідник територією КПІ ім. Ігоря Сікорського. Київ : Політехніка», 2020. 116 с.uk_UA
dc.description.abstractТранзитний потенціал України, попри розгорнуту Росією агресію, має бути відновлений і значно збільшений активізацією вітчизняного та міжнародного туризму. Первинною проблемою при цьому стане розвинення вітчизняної транспортної інфраструктури, зокрема, її авіаційної складової. Не зважаючи на сьогоденну кризисну ситуацію, авіація, авіаційні перевезення залишаються високо конкурентною галуззю, тісно пов’язаною з індустрією туризму. Наземна складова авіаційних перевезень – аеропорти та приаеродромні території, мають, з одного боку, статус територій з обмеженою забудовою, з іншого – потенціал для пошуку та реалізації нових підходів до перетворення аеропорту та його складових на об’єкти туристичного інтересу, а окремих зон аеропорту – на суспільні туристичні ресурси.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональна академія образотворчих мистецтв і архітектуриuk_UA
dc.subjectмістобудуванняuk_UA
dc.subjectаеропортuk_UA
dc.subjectархітектурне середовищеuk_UA
dc.subjectприаеродромна територіяuk_UA
dc.subjectтуристичний інтересuk_UA
dc.subjectтуристичні дестинаціїuk_UA
dc.subjectсуспільні туристичні ресурсиuk_UA
dc.subjectархітектурні ресурсиuk_UA
dc.subjectкультурологічні ресурсиuk_UA
dc.titleПеретворення аеропортів на об’єкти туристичного інтересу та суспільні туристичні ресурсиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри інфраструктури авіаційного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2-Agieieva-NAU-4.pdfтези171.32 kBAdobe PDFView/Open
22-НАОМА_PROGRAMА.pdfпрограма635.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.