Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54863
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАгєєва Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorАгеева Галина Николаевна-
dc.contributor.authorAgieieva Galyna-
dc.date.accessioned2022-05-30T16:42:08Z-
dc.date.available2022-05-30T16:42:08Z-
dc.date.issued2022-05-27-
dc.identifier.citationАгєєва Г. М. Туристично-рекреаційні ресурси аеропортів: формування та сприяння інтересам споживачів // Психологія та туризм : Міжнародна науково-практична конференція, 27 травня 2022 року, м.Київ. - Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ, 2022. - С.29-33.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54863-
dc.description1. Дружиніна В. В. Вектори розвитку авіаційної інфраструктури в контексті активізації туризму. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. 2019. Т. 30 (69). № 1. С. 1-6. 2. Сагалакова Н. О. Характеристика туристичного продукту як специфічного об'єкту ціноутворення. Інвестиції: практика та досвід, 2015. № 17. С.27-33. 3. Agieieva G. M., Tymoshenko М. М., Bzhezovska N. V. Planing organization of macro environment of the airports. AVIA-2019 : Proceedings of the Fourteenth International Conference of Science and Technology. National Aviation University. Kyiv, 2019. Pр.21.1-21.5. 4. Агєєва Г. М. Аеродромно-диспетчерські вежі – медіадомінанти макросередовища аеропортів. Містобудування та територіальне планування. 2019. Вип.70. С. 27-43.uk_UA
dc.description.abstractАеропорти – складні транспортні підприємства – мають свої особливості планування та забудови, експлуатації та комерційного розвитку, які реалізуються в жорстких рамках забезпечення безпеки польотів. Значна частка об’єктів розташована в контрольованій зоні, що обмежує доступ пересічних громадян до них та, як наслідок, виключає можливість їх вільного відвідування та вивчення. Для більшості відвідувачів аеропорту головною ціллю є авіаційна подорож, в якій аеропорт виконує функції декількох пунктів призначення, а саме - початкового / кінцевого, або – проміжного. Разом з тим, аеропорти мають декілька якостей та передумов для включення до царини туристично-рекреаційних ресурсів країн, регіонів, міст.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний університет імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.subjectаеропортuk_UA
dc.subjectрекреаційні ресурсиuk_UA
dc.subjectприаеродромна територіяuk_UA
dc.subjectархітектурне середовищеuk_UA
dc.subjectпривокзальна площаuk_UA
dc.subjectмедійні об'єктиuk_UA
dc.subjectархітектурні ресурсиuk_UA
dc.subjectкультурологічні ресурсиuk_UA
dc.subjectмістобудуванняuk_UA
dc.subjectпланувальна організаціяuk_UA
dc.titleТуристично-рекреаційні ресурси аеропортів: формування та сприяння інтересам споживачівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри інфраструктури авіаційного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-Агєєва-НАУ-Київ.pdfтези153.67 kBAdobe PDFView/Open
29-33-Психологія-та-туризм-2022.pdfтези286.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.