Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54625
Назва: Метод SPACE-аналізу в управлінні конкурентною стратегією як інструмент створення сильного бренду
Автори: Тєшева, Лариса Василівна
Магамадова, Сєда Вахівна
Ключові слова: матриця SPACE
брендинг
конкурентоспроможність
стратегічне положення
конкурентні переваги
Дата публікації: 17-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Тєшева Л. В., Магамадова С. В, Метод SPACE-аналізу в управлінні конкурентною стратегією як інструмент створення сильного бренду // Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Фінанси: теорія і практика». – К.: Національний авіаційний університет, 2021. – С.36-40.
Короткий огляд (реферат): Матриця SPACE-аналізування використовують з метою виявлення найбільш вигідного стратегічного положення для суб’єкта господарювання, та відносно певних областей її діяльності. Дана матриця є запорукою для суб’єкта господарювання оцінювання загальної привабливості сфери її виробництва, та спроможності конкурувати.
Опис: 1. Крижня В.О. Фінансова стратегія підприємства як головний інструмент його сталого розвитку. Економіка та суспільство: електронне наукове фахове видання. 2018. Вип.18 С. 455-462. 2. Некрасова Л.А., Моніч О.В. Процес формування інноваційно інвестиційної стратегії підприємства та його проблеми. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2014. Вип. 5. Ч. 2. С. 204-207. 3. Химич І. Фінансова стратегія як елемент фінансової стабільності підприємства. Електронний ресурс. 2013. № 4. С. 158–164. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2013_4_25
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54625
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36_Тєшева Магамадова.pdfТеза626.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.