Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54601
Title: Клієнтська аналітика як складова облікового забезпечення управління розвитком підприємств торгівлі в умовах цифровізації
Authors: Кащена, Наталія Борисівна
Keywords: цифровізація
економічна активність
підприємство торгівлі
управління
облікове забезпечення
клієнтська аналітика
розвиток
Issue Date: 17-Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Кащена Н. Б. Клієнтська аналітика як складова облікового забезпечення управління розвитком підприємств торгівлі в умовах цифровізації // Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Фінанси: теорія і практика». – К.: Національний авіаційний університет, 2021. – С.100-102.
Abstract: Доведено, що є цифрова трансформація економіки є активатором змін економічної активності та розвитку торговельних підприємств. Визначено етапи цифровізації економічної діяльності підприємств торгівлі та конфігуратори цього процесу. Ідентифіковано місце клієнтської аналітики у складі облікового забезпечення управління розвитком підприємств торгівлі.
Description: 1. Krutova А., Kashchena N., Chmil Н. Enterprises’ economic activity stimulation as a driver of national economy sustainable development. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2020. Вип. 1 (31). С. 162–173. 2. Davydova O., Kashchena N., Staverska T., Chmil H. Sustainable development of enterprises with digitalization of the economic management. International Journal of Advanced Science and Technology. 2020. Vol. 29. No. 8s. Рр. 2370–2378. 3. Davydova O., Kashchena N., Staverska T., Chmil H. Digitalization of economic activity management and sustainable ente-rprise’s development. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering. 2019. Vol. 8. Issue 3C. Рр. 195–200. https://doi.org/10.35940/ijrte.c1033.1183c19 4. Kashchena N. Scientific and applied platform of trade enterprises economic activity digital management transformation. Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices : Materials of the Monthly International Scientific and Practical Conference (February 24-26, 2021) / Gen. Edit. Olha Prokopenko. Tallinn: Teadmus OU, 2021, рр. 17-18. 5. Кащена Н.Б. Управління економічною активністю підприємств торгівлі в умовах цифрової трансформації економіки. Актуальні проблеми економіки, фінансів, менеджменту та права: зб. тез доп. між нар. наук.-практ. конф. м. Полтава, 26 листоп. 2020 р.. Полтава: ЦФЕНД, 2020. С. 53-56. 6. Кащена Н. Б. Обліково-аналітичне забезпечення управління економічною активністю підприємств торгівлі: теорія, методологія, практика : монографія. Харків : Видавництво Іванченка І.С., 2021. 389 с. 7. Клієнтська аналітика – сучасні інструменти та їх використання. URL: https://ua-retail.com/2021/04/kliyentska-analitika-suchasni-instrumenti-ta- %d1%97x-vikoristannya/
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54601
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100 Кащена.pdfТези614.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.