Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54576
Title: Специфіка lean-технологій торгових підприємств
Authors: Дорошенко, Ганна Олександрівна
Ткаченко, Віолетта Віталіївна
Keywords: витрати
торгово-технологічні процеси
цінності
економія
клієнти
Issue Date: 17-Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Дорошенко Г. О., Ткаченко В. В, Специфіка lean-технологій торгових підприємств // Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Фінанси: теорія і практика». – К.: Національний авіаційний університет, 2021. – С.87-89.
Abstract: Впровадження ощадливого виробництва торговельною кампанією (Lean retailing) – вимога сьогодення, що дозволяє збільшувати доходність за рахунок зменшення витрат та мінімізації «зайвих» та «додаткових» процесів. Але впровадження такої системи вимагає налагодження специфічного обліку та врахування специфіки галузі.
Description: 1. Бест Р. Маркетинг від споживача: монографія. Київ: Алерта, 2008. 321 с. 2. Воропаєв В.І. Управління проєктами. Основи професійних знань Національні вимоги до компетентності фахівців. Інформаційні системи. 2016. №5. С. 78-91. 3. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. 4. Джеймс П. Вумек, Деніел Т. Джонс, Ощадливе виробництво: Як позбутися від втрат і добитися процвітання вашої компанії. Монографія. Вид-во ЦНПЛ, 2019 472 с.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54576
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
87_Дорошенко Ткаченко.pdfТези613.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.