Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54507
Назва: Визначення поперечних ухилів поверхні злітно-посадкової смуги з твердим покриттям з урахуванням явища динамічного гідроглісування літаків
Інші назви: Oпределение поперечных уклонов поверхности взлетно-посадочной полосы с твердым покрытием с учетом явления динамического гидроглисирования самолетов
Determination of transverse slope of the runway is paved in view of dynamic phenomena hidrohlisuvannya aircraft
Автори: Золотоперий, В. М.
Шинкарьов, Д. Є.
Ключові слова: аеродром
проектування
розрахунок
аэродром
проектирование
расчет
airfield
design
calculation
Дата публікації: 2006
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Золотоперий В. М. Визначення поперечних ухилів поверхні злітно-посадкової смуги з твердим покриттям з урахуванням явища динамічного гідроглісування літаків / Золотоперий В. М., Шинкарьов Д. Є. // Advances in Аerospase Technology.- 2006. - №1(27). - С. 191-194.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано інженерну методику розрахунку мінімально допустимих ухилів поверхні злітно-посадкової смуги з твердим покриттям різних класів цивільних аеродромів для різних зливових районів. Сформульовано рекомендації з проектування поперечних профілів твердих покриттів злітно-посадкової смуги та застосування спеціальних заходів щодо запобігання виникнення динамічного гідроглісування коліс літака.
Предложена инженерная методика расчета минимально допустимых уклонов поверхности взлетно-посадочной полосы с твердым покрытием различных классов гражданских аэродромов для разных ливневых районов. Сформулированы рекомендации по проектированию поперечных профилей твердых покрытий взлетно-посадочной полосы и принятию специальных мер для предотвращения возникновения динамического гидроглиссирования колес самолета.
An engineering method is offered and calculations are executed on a ground minimum of possible paved runway’s crossfalls for different classes of the civil airdromes and for the different rain shower zones. The recommendations for planning paved runway’s cross direction profiles and taking special measures for prevention of airplane’s wheels dynamic hydrogliding have been formulated.
Опис: 1. Часовников В.В. Характеристики глиссирования колес самолетов на мокрых ВПП, меры по устранению глиссирования // Летная эксплуатация воздушных судов и безопасность полетов в гражданской авиации. Организация летной работы и управление. Динамика полета в процессах летной эксплуатации. Эксплуатационная надежность: Тр. ОЛАГА. – Л., 1976. – Вып. 62. – С. 38–46. 2. Аэродромы. Приложение 14 к Конвенции о международной гражданской авиации. Т. 1. Проектирование и эксплуатация аэродромов. – 4-е изд. – Монреаль: ICAO, 2004. – 351 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54507
DOI: 10.18372/2306-1472.27.1275
Розташовується у зібраннях:Наукові статті співробітників кафедри інфраструктури авіаційного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4352.pdfстаття197.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.