Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54484
Title: Технологія Інтернет-еквайрингу в системах електронної комерції.
Authors: Глушич, Андрій Олександрович
Keywords: дипломна робота
електронні грошові кошти
електронний обмін інформацією
електронний засіб платежу
інтернет магазин
інформаційна система
розвиток бізнес-процесів
потреби суспільства
Issue Date: 31-Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Наприкінці XX століття еволюція виробничих процесів набула нового сталого вектора – вектора цифрових технологій. Цифрові технології (Digital technology) засновані на поданні сигналів дискретними смугами аналогових рівнів, а не у вигляді безперервного спектру, відкрили людству безмежні можливості ери цифрової індустрії. У першому десятилітті XXI століття цифрові продукти розпочали проривну експансію у всі сфери людського життя. Інформаційні технології та глобальні мережі (мережі мереж) створили та постійно модернізують віртуальну надбудову до нашої реальності. Ця надбудова лише починає набувати первинні обриси, але ми включені у процес її постійної генерації, заперечувати її існування безглуздо. Безумовно, Інтернет проникає в суспільство нерівномірно, є ще важкодоступні географічно райони та області, де люди уявляють собі життя без соціальних мереж, онлайн-чатів та інших складніших варіантів комунікації. Але це швидше виняток із правил. Але вже майже не залишилося таких сфер життєдіяльності людини, які не були б ґрунтом для розвитку можливостей цифрової індустрії. На підставі тез та доручень президента Урядом України була розроблена стратегія впровадження цифрових технологій у найважливіші галузі державного адміністрування, оборони, державної аналітики, статистики, обліку, контролю. Цифровими та електронними стають документи громадян, документи на власність, черги для звернення до державних органів або записи до бюджетних установ, засоби масової інформації, майданчики для взаємодії з операторами держпослуг або послуг ЖКП.Декілька десятиліть глобальна мережа тільки наповнювалася контентом, як корисним, так і безглуздим, але настав той етап, коли з'явилися перші способи 7 монетизації інформаційних ресурсів. Поява такої можливості привернула увагу бізнесменів по всьому світу до Інтернету як майданчика для інвестування, просування та реалізації своєї продукції та послуг на світовий ринок. Банківський безготівковий сервіс початку 2000-х років. не міг задовольнити зростаючі потреби онлайн-бізнесу, він не був мобільним, був жорстко регламентований і обмежений часом роботи банків та РКЦ. Потрібні були нові рішення. Тоді електронна комерція (або e-commerce) і почала бурхливий розвиток власних платіжних інструментів, платіжних сервісів, "заточених" під вимоги нового глобально-інформаційного світу. Електронна комерція – це не тільки платежі та перекази, це все, що стосується купівлі та продажу товарів та послуг через інтернет. Це система, в рамках якої компанії можуть управляти своїм бізнесом, залучати дилерів, агентів та партнерів, рекламувати товари та послуги через глобальну мережу, приймати платежі, інвестувати, оформляти страховки, укладати угоди тощо.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора № 311/од від 27.05.2021р. "Про розміщення кваліфікаційний робіт здобувачів вищої освіти в репозитарій університету". Науковий керівник: к.т.н., доцент Харченко Олександр Григорович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54484
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2021_122_Глушич.pdfДипломна ообота1.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.