Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54297
Назва: Імплементація ретопології та ріггінга для створення анімації
Автори: Кузнєцова, Вікторія Вячеславівна
Ключові слова: дипломна робота
ріггінг
3D анімація
ретопологія
3d studio max
візуалізація
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Згідно з основними особливостями розробки сучасних анімаційних тривимірних об’єктів слід ознайомитись з технологіями проєктування моделей, що є загальновживаними у різноманітних медіа та застосунках, досліджуючи відповідність їх функціоналу і розгляд їх доречності до завдання, зазначеного у тематиці роботи. Модель, розробка якої проходитиме у проєкті повинна мати прийнятний вигляд та задовільну складність у аспекті деталізації для якісної ілюстрації процесу розробки та більш розкритого ознайомлення з функціоналом вибраного програмного забезпечення.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54297
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФККПІ_2021_122_КузнєцоваВВ.pdfдипломний проект4.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.