Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54171
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваленко, Олександра Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-25T07:51:18Z | - |
dc.date.available | 2022-01-25T07:51:18Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Коваленко О.О. Фото- та відеотерапія як засіб корекції проявів дисморфофобії у осіб юнацького віку. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Психологія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 68 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54171 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: доктор психологічних наук, професор Семиченко Валентина Анатоліївна | uk_UA |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі розкривається сутність поняття «дисморфофобія», його причин та проявів. Зокрема дана проблематика розглядається через призму гендерної дисфорії у не бінарний людей з приписаною при народженні жіночою статтю. Розглянуто особливості застосування фото- та відеотерапії для корекції даної проблематики, а також виконано емпіричне дослідження її впливу. Практичне значення даної роботи полягає у можливості використання її як основи до підготовки лекцій у ВНЗ під час викладання загальної, соціальної, диференціальної психології, психокорекції, соціології, під час підготовки освітніх заходів з питань гендерної дисфорії, депресії, інвалідності, суїциду, під час соціологічних досліджень та розробки проектів, а також спецкурсів та спецсемінарів. Результати дослідження можуть бути застосовані в діяльності практичних психологів, педагогів в корекційно-розвивальній, консультативній, просвітницькій та освітній діяльності, а також для розробки різних тренінгових програм. Застосування на практиці впровадженої психокорекційної програми сприятиме формуванню позитивного образу тіла та розвитку почуття самоцінності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дисморфофобія | uk_UA |
dc.subject | гендерна дисфорія | uk_UA |
dc.subject | небінарність | uk_UA |
dc.subject | фототерапія | uk_UA |
dc.subject | відеотерапія | uk_UA |
dc.subject | гендерна ідентичність | uk_UA |
dc.subject | самоідентифікація | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.title | Фото- та відеотерапія як засіб корекції проявів дисморфофобії у осіб юнацького віку | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Коваленко О.О..pdf | Дипломна робота | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.