Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54143
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртеменко, Наталія Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-01-24T12:04:10Z-
dc.date.available2022-01-24T12:04:10Z-
dc.date.issued2021-12-29-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54143-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 25.05.2021р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник дипломної роботи: доктор психoлoгiчних нayк, дoц., дoц. кaфедри aвiaцiйнoї психoлoгiї Лич О. Мuk_UA
dc.description.abstractДипломна робота містить теоретичний аналіз досліджень мотиваційної сфери студентів першого курсу, аналіз особливостейдистанційного навчання та його впливу на особистість студента; У дослідженні були використані психодіагностичні методики: опитувальник «Соціально-психологічна адаптація (СПА)» за К. Роджерс, Р. Даймонд; опитувальник «Мотивація успіху та страх невдачі (МУН)» А. Реана; «Метод парних порівнянь» В. Скворцова, модифікація А. Акіндінової; опитувальник «Мотивація навчальної діяльності: рівні і типи» І. Домбровської; «Тест мотивів афіліації (MAFF)» за А. Мехрабіаном; анкетування; методи активного впливу на особистість; методи математичної обробки: методи описової статистики змінних; кореляційного аналізу Пірсона; t-критерій Стьюдента. Проведена тренінгова програма підтвердила свою ефективність щодо впливу на рівень адаптації, емоційного комфорту та орієнтацію мотивації на успіх; ущільнення соціальних мотивів. Окрім того, було відзначено негативий вплив на самоприйняття, ми пояснюємо це наслідком впливу онлайн-комунікації та відсутності відповідних навичок щодо онлайн-сприйняття себе та інших.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectмотиваційна сфера особистостіuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectсамомотиваціяuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectцифрове навчанняuk_UA
dc.subjectадаптація до навчанняuk_UA
dc.titleОсобливості мотиваційної сфери як чинник адаптації до дистанційного навчання студентів-першокурсниківuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Артеменко Н.С..pdfДиплом з пояснювальною запискою2.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.