Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54143
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Артеменко, Наталія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-24T12:04:10Z | - |
dc.date.available | 2022-01-24T12:04:10Z | - |
dc.date.issued | 2021-12-29 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54143 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 25.05.2021р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник дипломної роботи: доктор психoлoгiчних нayк, дoц., дoц. кaфедри aвiaцiйнoї психoлoгiї Лич О. М | uk_UA |
dc.description.abstract | Дипломна робота містить теоретичний аналіз досліджень мотиваційної сфери студентів першого курсу, аналіз особливостейдистанційного навчання та його впливу на особистість студента; У дослідженні були використані психодіагностичні методики: опитувальник «Соціально-психологічна адаптація (СПА)» за К. Роджерс, Р. Даймонд; опитувальник «Мотивація успіху та страх невдачі (МУН)» А. Реана; «Метод парних порівнянь» В. Скворцова, модифікація А. Акіндінової; опитувальник «Мотивація навчальної діяльності: рівні і типи» І. Домбровської; «Тест мотивів афіліації (MAFF)» за А. Мехрабіаном; анкетування; методи активного впливу на особистість; методи математичної обробки: методи описової статистики змінних; кореляційного аналізу Пірсона; t-критерій Стьюдента. Проведена тренінгова програма підтвердила свою ефективність щодо впливу на рівень адаптації, емоційного комфорту та орієнтацію мотивації на успіх; ущільнення соціальних мотивів. Окрім того, було відзначено негативий вплив на самоприйняття, ми пояснюємо це наслідком впливу онлайн-комунікації та відсутності відповідних навичок щодо онлайн-сприйняття себе та інших. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | мотиваційна сфера особистості | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | самомотивація | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | цифрове навчання | uk_UA |
dc.subject | адаптація до навчання | uk_UA |
dc.title | Особливості мотиваційної сфери як чинник адаптації до дистанційного навчання студентів-першокурсників | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Артеменко Н.С..pdf | Диплом з пояснювальною запискою | 2.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.