Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54056
Назва: | Роль комунікативної компетентності та рефлексії у процесі професійного становлення студентів-психологів |
Автори: | Лич, Оксана Миколаївна Крохіна, Анастасія Вадимівна |
Ключові слова: | комунікативна компетентність рефлексія професійне становлення студенти-психологи |
Дата публікації: | 1-кві-2020 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Лич О.М., Крохіна А.В. Роль комунікативної компетентності та рефлексії у процесі професійного становлення студентів-психологів / О.М. Лич, А.В. Крохіна // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-3 квітня 2020 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2020. – C. 92-94 |
Короткий огляд (реферат): | На сьогодні підвищення ефективності комунікації і розвиток комунікативної компетентності фахівців-психологів є однією з провідних, активно досліджува- них проблем. Комунікативна компетентність розглядається як базова, ключова компетенція, якою повинен володіти психолог. Однією з умов ефективної кому- нікації в процесах міжособистісного пізнання і взаємодії є рефлексія. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54056 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ) Політ. Гуманітарні науки. 2020 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Крохіна.pdf | 432.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.