Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53788
Title: Специфіка сучасного корпоративного видання як засобу ефективної комунікації з громадськістю
Authors: Мартинчук, Ольга Володимирівна
Keywords: кваліфікаційна робота
дипломна робота
комунікація з громадськістю
медіа аграрної тематики
цільова аудиторія корпоративних ЗМІ
корпоративне видання
Issue Date: Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Мартинчук О. В. Специфіка сучасного корпоративного видання як засобу ефективної комунікації з громадськістю. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 116 с.
Abstract: Досвід світових корпорацій, фірм та організацій доводить, що ефективно організованою робота є лише тоді, коли добре налагоджені комунікаційні процеси, як з клієнтом, споживачем, так і зі співробітниками, працівниками цієї компанії. Важливо, аби кожен працівник розумів і усвідомлював мету й головні завдання у діяльності організації, в якій він працює, та уявляв напрям її розвитку. Змінюється і соціальний інститут журналістики: виникають нові форми комунікації і нові типи видань, зокрема корпоративна преса. яка поєднує можливості журналістики з потенціалом технологій publiс relations, що дає позитивні результати у розвитку іміджу компанії.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: канд. філол. наук, доцент кафедри журналістики Кравченко Євдокія Григорівна.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53788
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота Мартинчук О.В..pdf3.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.