Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53580
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменова, Аліна Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-01-04T09:48:57Z-
dc.date.available2022-01-04T09:48:57Z-
dc.date.issued2021-12-23-
dc.identifier.citationСеменова А.О. Управління міжнародними перевезеннями консолідованих вантажів. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 133 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53580-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: професор, д. е. н. Смерічевська Світлана Василівнаuk_UA
dc.description.abstractМорські перевезення вантажів являють собою найбільш популярний вид міжнародних транспортних послуг. Основний обсяг міжнародної торгівлі в світі обслуговується саме морським транспортом. Морські вантажоперевезення відмінно підходять для будь-яких типів товарів і дозволяють забезпечувати високу економічність. Існуючі сьогодні способи організації перевезень дають можливість транспортувати, як великі партії, так і одиночні вантажі з максимальною ефективністю. Успішне проведення ринкових реформ та економічне зростання в Україні неможливе без розвитку та вдосконалення транспортної системи. Однією із складових частин організації та управління транспортними перевезеннями є логістика. Застосування принципів логістики та її розвиток направлені на значне підвищення ефективності експортно-імпортних операцій та інтенсифікації транспортних потоків. Логістика морських перевезень має свої особливості, викликані специфікою самого морського транспорту, правилами та традиціями морського флоту. Зростання світового торгового флоту, збільшення тоннажу і швидкостей суден привели до значного підвищення інтенсивності судноплавства. Якщо оцінювати дуже приблизно це поняття числом суден, що одночасно знаходяться в морі, неважко показати, що воно зростає значно швидше чисельного складу світового флоту. Так, при збільшенні середнього експлуатаційного часу з 0,4 до 0,6 інтенсивність судноплавства підвищується майже вдвічі. Що стосується консолідації судноплавного сектору, то протягом останніх двох десятиліть важлива тенденція консолідації спостерігалася в різних форматах, таких як консорціуми та стратегічні альянси. В даний час три найбільші судноплавні лінії - Maersk, MSC та CMA-CGM - зосереджують майже 40 відсотків світового контейнерного потенціалу (у перерахунку на TEU). Використання великих контейнерних суден в результаті зростання ринку та зменшення економічних і фінансових ризиків від співпраці є головними причинами такої тенденції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectуправління ланцюгом поставокuk_UA
dc.subjectпортова інфраструктураuk_UA
dc.subjectміжнародні морські перевезенняuk_UA
dc.subjectLCL-сервісuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectконтейнерні перевезенняuk_UA
dc.subjectконсолідовані збірні вантажіuk_UA
dc.titleУправління міжнародними перевезеннями консолідованих вантажівuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_073.3_Семенова А.О..pdfДипломна робота3.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.