Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53495
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПустова, Оксана Ігорівна-
dc.date.accessioned2021-12-28T08:20:16Z-
dc.date.available2021-12-28T08:20:16Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationПустова О.І. Методичні засади обґрунтування стратегії інтернет-маркетингу туристичного підприємства (на прикладі екскурсійного агентства «Tree of Life»). - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 126 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53495-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: проф., д. геогр. н., Дудник Іван Миколайовичuk_UA
dc.description.abstractВ дипломній роботі обґрунтовано та створено методичну модель розробки стратегії інтернет-маркетингу туристичного підприємства (на прикладі екскурсійного агентства «Tree of Life»). Зокрема, проаналізовано теоретичні засади маркетингових стратегій в наукових розвідках, їх історію та сучасне трактування; визначено особливості маркетингового аналізу як інструменту стратегії; виявлено ключові ознаки інтернет-маркетингу туристичного підприємства; складено гіпотези маркетингової стратегії екскурсійного агентства «Tree of Life»; верифіковано гіпотези, проведено їх якісний та кількісний аналіз. Розроблено стратегічний маркетинговий аналіз підприємства, зокрема складено маркетингову стратегію Acquisitio та розроблено Retention-стратегію і медіа план.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectстратегія інтернет-маркетингуuk_UA
dc.subjectunit-економікаuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.titleМетодичні засади обґрунтування стратегії інтернет-маркетингу туристичного підприємства (на прикладі екскурсійного агентства «Tree of Life»)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2021_Пустова_О_І.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.