Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53126
Назва: Маркетинговий аналіз міжнародної діяльності суб’єктів господарювання
Інші назви: Практикум
Автори: Князєва, Тетяна В'ячеславівна
Шевченко, Анна Валеріївна
Дата публікації: 2019
Видавництво: К.:НАУ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53126
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Князева Шевченко.pdf807.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.