Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53097
Назва: Медіапростір в контексті соціального простору
Інші назви: Медиапространство в контексте социального пространства
Mediaspace in the context of social space
Автори: Ороховська, Людмила Анатоліївна
Ороховская, Людмила Анатольевна
Oroсhovska, Liudmyla
Ключові слова: мас-медіа
медіакультура
медіапростір
соціальний простір
Дата публікації: 2011
Видавництво: Київський університет туризму, економіки і права
Бібліографічний опис: Ороховська Л. А. Медіапростір в контексті соціального простору / Л. А. Ороховська // Наукові записки Київського університету туризму, економіки і права. Серія : філософські науки / Гол. ред. В. С. Пазенок. — К. : КУТЕП, 2011. — Випуск 10. — С. 197–211.
Короткий огляд (реферат): У статті проводиться дослідження впливу мас-медіа на суспільне життя.
В статье проводится исследование влияния масс-медиа на общественную жизнь современного общества.
The article contains a study of the influence of mass media on the social life of modern society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53097
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ороховська Л.А. Медапростір в контексті соціального простору.pdf348.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.