Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53071
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОроховська, Людмила Анатоліївна
dc.date.accessioned2021-11-01T09:56:01Z-
dc.date.available2021-11-01T09:56:01Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationОроховська Л. А. Реклама в контексті віртуалізації соціуму /Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Філософія. Культурологія: Зб. наук. пр. – Вип. 1 (21). – К.: НАУ, 2015. – С. 58-63.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53071-
dc.description.abstractУ статті здійснюється аналіз впливу реклами засобами мас-медіа на особистість з метою формування плевдопотреб, нових стандартів життя заради отримання прибутків виробниками товарів та послуг, що трансформує ціннісно-нормативні орієнтації соціуму.uk_UA
dc.description.abstractВ статье анализируется влияние рекламы средствами масс-медиа на личность с целью формирования лжепотребностей, новых стандартов жизни с целью получения прибыли производителями товаров и услуг, что трансформирует ценностнонормативные ориентации социума.uk_UA
dc.description.abstractThe article is an analysis of the impact of advertising means of mass media on the individual in order to form needs which really not required or new standards of living for the sake of profit producers of goods and services that transform the value- normative orientation of societyuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмас-медіаuk_UA
dc.subjectмедіакультураuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectманіпуляція свідомістюuk_UA
dc.titleРеклама в контексті віртуалізації соціумуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc316.6uk_UA
Appears in Collections:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.