Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53041
Назва: Міжнародна конкурентоспроможність підприємства: сутність, основні складові та джерела формування конкурентних переваг
Інші назви: International competitiveness of the enterprise: essense, main compounds and sourses for competitive advantages
Автори: Мізюк, Світлана Георгіївна
Коваленко, Наталя Василівна
Ключові слова: макроекономічні чинники
світовий ринок.
конкурентна перевага
міжнародна конкурентоспроможність підприємства
Дата публікації: 2019
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Мізюк С.Г., Коваленко Н.В. Міжнародна конкурентоспроможність підприємства: сутність, основні складові та джерела формування конкурентних переваг / С.Г. Мізюк, Н.В. Коваленко // Науковий журнал Класичного Приватного Університету. - 2019. - Випуск №2(13). - С. 26-30.
Серія/номер: Світове господарство та міжнародні економічні відносини;№2(13)
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність міжнародної конкурентоспроможності підприємства, основні її складники та джерела формування конкурентних переваг. Розвиток світової економіки, що характеризується глобалізацією ринків, посиленням конкуренції, зближенням та відкритістю міжнародних ринків, спричинив дослідження сутності, основних чинників впливу та оцінки міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Протистояння серед підприємств, що функціонують на міжнародних ринках, може призвести як до їх розвитку, так і до кризових ситуацій, тому актуальним питанням сьогодення є пошук конкурентних переваг підприємства, які є підґрунтям для міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Незважаючи на велику теоретичну базу з питань міжнародної конкурентоспроможності підприємства, досі не існує єдиного універсального підходу до визначених джерел конкурентних переваг для підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Сьогодні питання міжнародної конкурентоспроможності підприємства потребує дослідження в економічній науці з урахуванням виявлення та формування конкурентних переваг
The development of the world economy, characterized by the globalization of markets, increased competition, convergence and openness of international markets led to study nature, the main influence factors and assessment of international competitiveness. Search for sources of competitive advantages that are influenced by internal and external factors are the basis for a competitive business strategy and create a level of international competitiveness. Confrontation among enterprises operating in international markets can lead both to their development and to crisis situations. Therefore, current issues of today are the search for competitive advantages of the enterprise, which are the basis for the international competitiveness of the enterprise. The purpose of the article is to comprehend the essence of the international competitiveness of the enterprise through generalization of approaches to its interpretation and search of competitive advantages. In modern conditions of the turbulent environment, the main criterion for the successful functioning of economic entities in the world market is the level of their international competitiveness. Competitiveness of an enterprise in the international market forms its abilities and competencies which can become competitive advantages. The search for competitive advantages is carried out in six main processes that create the value of the product from technology to service. Приазовський економічний вісник 27 International competitiveness – comparative (as amended leading competitors and markets) and systematically identified emerging, developing and inside-resistant ability of producers to methodical complex build their own competitive advantages for fast and economical providing international benefits and the planned advance world market leaders in favor of better meet (within the framework of legal, ethical and environmental norms) material and social needs (workers, consumers, investors, own Ikk) Each researcher interprets the concept from different perspectives, first consider the international competitiveness position of compliance enterprise performance requirements of international markets, including the main factors that shape the competitive edge in the international market. The international competitiveness of individual enterprises is manifested when they enter the international market with their own products. The level of international competitiveness of the company is influenced by two groups of factors – external and internal. The influence of international factors on the competitiveness of the enterprise is direct, as it interacts directly with foreign business entities. Each has its competitive advantage of resources and market position on the world market are determined by the number of competitive advantages, their significance and duration of the life cycle of competitive advantage. The greater the number of unique, hard-to-copy competitive advantage and the duration of their life cycle, the stronger strategic position of the company.
Опис: 1. Близнюк С.В, Остапенко А.В. Конкурентний потенціал підприємництва як категорія сучасних економічних досліджень : наук.-практ. журн. Київ : Центр, 2011. № 7. С. 41–42. 2. Грицишин Н. Оцінка конкурентоспроможності підприємства. Вісник Львівського університету: Серія економічна. 2004. Вип. 33. С. 431–436. 3. Колесник Ю.В. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємств : інформаційно-аналітичний бюлетень. Київ, 2010. С. 3–7. 4. Кривешко О.В., Сідун П.В. Чинники формування конкурентоспроможності підприємств та кластерів. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. Львів : Львівська політехніка, 2011. С. 180–188. 5. Майер Дж. Міжнародне середовище бізнесу: конкуренція та регулювання в глобальній економці. Київ : Либідь, 2002. 703 с. 6. Портер М. Конкуренция : учебное пособие ; пер. с англ. Москва : Вильямс, 2001. 495 с. 7. Сіваченко І.Ю. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства (організації) : навчальний посібник. Київ : ЦНЛ, 2003. 186 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53041
ISSN: 2522-4263
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міжнародна конкурентоспроможність.pdf269.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.