Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52947
Title: Онлайнова платформа пошуку ментора у навчанні
Authors: Коваленко, Дмитро Ігорович
Keywords: дипломна робота
вебдодаток
бази даних
UML
онлайнова платформа
API
Issue Date: Jul-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: У житті кожного було незліченна кількість моментів, коли потрібно було спиратися на когось, кому можна довіряти, за порадою чи допомогою. Незалежно від того, до кого звертається – професора, друга, члена сім'ї, атлетичного тренера чи будь-кого іншого, важливість наставників незаперечна. Ці люди можуть допомогти спрямувати та сформувати теперішню ситуацію та майбутні можливості на краще. Наставник – це той, з ким можна налагодити довгострокові стосунки, зосереджені на побудові росту та розвитку вихованця. Наставник не працює щодня, щоб допомагати вихованцеві приймати рішення, але він завжди присутній, щоб бути у пригоді та запропонувати підтримку, мудрість та навчання. Наставника не слід плутати з тренером. Тренер – це той, хто зосереджується на конкретних сильних і слабких сторонах. Що стосується освіти, студенти, які мають наставників, можуть отримати велику користь. Це пояснюється тим, що наставники можуть допомогти їм орієнтуватися в освітній подорожі студентів та аспірантів, передаючи мудрість та поради. Крім того, наставники можуть зіграти важливу роль у допомозі майбутнім або недавнім випускникам зайняти гарне становище на ринку праці. Вони можуть зв’язати вихованців з людьми у своїй професійній мережі, що може відкрити двері для нових можливостей. Наставник з часом знає сильні та слабкі сторони учня і може зіграти важливу роль, допомагаючи стати найкращою версією себе. Актуальність наставництва в Інтернеті полягає в тому, що учень і ментор мають можливість зв’язатися знаходячись у будь-якій точці світу. Це дає змогу зв’язати людей із різними поглядами, ідеями та думками. Подібним чином, завдяки онлайновим розробкам програмного забезпечення для наставництва, люди тепер можуть обмінюватися найкращими практиками та досвідом у різних країнах та культурах. Наставництво в Інтернеті дає можливість спілкуватися з людьми, до яких учні, певно, б ніколи не мали доступу в живому спілкуванні. Проте є й певні складнощі. Віртуальне спілкування обмежується такими комунікативними сигналами, як мова тіла та міміка. Особливо це стосується таких каналів, як електронна пошта та телефонні дзвінки. Наставники та вихованці можуть подолати ці проблеми спілкування, використовуючи відеочат, коли це можливо. Це дозволить їм бачити вираз обличчя один одного та мову тіла. Це також формалізує програму, тому вони сприймають її серйозно. Часові зони. Коли учні та наставники не знаходяться в одному місці, цілком можливо, що часові пояси стануть проблемою. Щоб подолати проблеми часового поясу, адміністратори програми можуть допомогти учасникам піти на компроміс під час зустрічей. Ефективні часи можна вибрати, щоб максимізувати стосунки. Це справедливо навіть для найвіддаленіших між собою учасників. У ідеальному світі будь-яка форма технології працювала б постійно. Однак це не так. Технологічні збої можуть розчарувати обох учасників і, можливо, спричинити напружені стосунки. Проблеми з технологіями не завжди можна запобігти, але є можливість до них підготуватися. Наставники та підопічні можуть підготувати плани дій на випадок непередбачених ситуацій, коли виникають проблеми з технологіями. Це дозволить мінімізувати розчарування та дозволить продовжити навчання. Тут електронна пошта та телефонні дзвінки можуть бути корисними формами віртуального наставництва.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: Дягтяр Ю.В
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52947
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2021_123бак_Коваленко Д.І^.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.