Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52886
Название: Вдосконалення маркетингової стратегії міжнародної корпорації (на прикладі компанії 3М)
Авторы: Пейяо, Ху
Ключевые слова: дипломна робота
маркетингова стратегія
міжнародна корпорація
фінансові показники
елементи маркетингової стратегії
ефективність
Дата публикации: 2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Ху Пейяо. Вдосконалення маркетингової стратегії міжнародної корпорації (на прикладі компанії 3М) : кваліф. робота випускника освітн. рівня бакалавр: спец. 051 – Економіка / Ху Пейяо ; НАУ. – Київ, 2020. – 93 с.
Краткий осмотр (реферат): В даний час маркетингова діяльність є певним чином побудованою системою організації реалізації товарів, яка орієнтована на задоволення споживчого попиту, а також на отримання доходу компанією, підвищення рентабельності продажів на основі системного дослідження ринку, зовнішнього і внутрішнього середовища організації. Маркетингова діяльність в кінцевому рахунку орієнтована на оптимізацію товарної політики, розширення асортименту, стимулювання попиту. Дуже важливим аспектом при цьому є аналіз споживачів компанії, їх сегментація, виділення ключових споживчих ознак. Таким чином, маркетингова діяльність фактично являє собою цілий комплекс заходів від стимулювання попиту до формування сервісної політики. Виробнича концепція тісно пов’язана зі стратегією маркетингу, доповнюючи її необхідною інформацією. Сьогодні маркетинг включає безліч напрямків від комплексної розробки товару до його кінцевого впровадження, випробування і просування. Маркетингові функції, як і сама маркетингова діяльність компанії в даний час проводиться окремими маркетологами, цілісними маркетинговими службами, або керівниками підприємств, якщо вони відносяться до малого бізнесу. Сучасні маркетингові служби не тільки своєчасно реагують на попит, а й здійснюють управлінський вплив. Так зокрема після проведення маркетингових досліджень, в компанії може бути змінена виробнича програма, в залежності від тих даних, які в результаті дослідження були отримані. Комплекс інструментів маркетингової діяльності досить широкий і постійно розширюється. Так останнім часом все більшою популярністю користуються маркетингові заходи в мережі інтернет. Актуальність теми кваліфікаційної роботи зумовлена тим, що ефективне управління маркетинговою діяльністю на підприємстві дозволяє поліпшувати економічні показники роботи компанії, підвищувати лояльність споживачів і впізнаваність торгової марки.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, д. е. н. Князєва Тетяна В’ячеславівна.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52886
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФЕБА_2020_051_Пейяо Х.pdf1.63 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.