Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52867
Title: Міжнародний маркетинг в соціальних мережах: ефективність сучасних методів стимулювання збуту
Authors: Шевченко, Ганна Станіславівна
Keywords: дипломна робота
міжнародний маркетинг
соціальні мережі
інтернет-маркетинг
стимулювання збуту
показники ефективності
Issue Date: 2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Шевченко Г.С. Міжнародний маркетинг в соціальних мережах: ефективність сучасних методів стимулювання збуту : кваліф. робота випускника освітн. рівня бакалавр: спец. 051 – Економіка / Г.С.Шевченко ; НАУ. – Київ, 2020. – 93 с.
Abstract: Розвиток інформаційного суспільства вплинув на необхідність переглянути важливість підходів до діяльності підприємств в сфері маркетингу, так як виникли нові форми комерційної діяльності та комунікації в середовищі медіа по всьому світу. Згідно з дослідженнями, у 2017 р. користувалось інтернетом 60 % населення України, 63 % з них використовують соціальні мережі як основне джерело інформації, якому вони довіряють. В результаті, виникли зміни в розподілі рекламних бюджетів, все більша частка виділяється на рекламу в Інтернеті. Ось чому переосмислення основних засад маркетингової діяльності підприємств вкрай необхідне на даному етапі і вимагає обґрунтування їх комунікаційної політики. Теоретичні та практичні підходи до управління комунікаціями сфери міжнародного маркетингу розглянули такі українські та іноземні вчені: А.В. Войчак, Т.Г. Діброва, Т.В. Князєва, Т.О. Примак, Є.В. Ромат, Т.М. Циганкова та ін. Загалом детально вивчали маркетинг в мережі Інтернет: С.М. Ілляшенко, І.Л. Литовченко, М.А. Окландер, В.П. Пилипчук, І.Л. Решетнікова, І.В. Успенський та ін. Проаналізувавши основні праці вчених, ми дійшли висновку, що теоретичні та практичні засади міжнародної маркетингової діяльності підприємств потребують подальшого розвитку в нинішніх умовах інформаційного суспільства, як і сучасні моделі поведінки споживачів в Інтернет. Саме це спонукало до вибору такої теми, обґрунтувало мету та завдання магістерської кваліфікаційної роботи. Метою дослідження є розробка пропозицій і практичних рекомендацій щодо розвитку сучасних методів стимулювання збуту в маркетинговій діяльності міжнародних компаній. Щоб поставлену мету було досягнуто, необхідно вирішити такі завдання в ході роботи: вивчити теоретичні засади інтернет–маркетингу в зовнішньоекономічній діяльності підприємства; зробити аналіз ефективності інтернет–маркетингу в просуванні підприємства на міжнародній арені; внести особисті рекомендації щодо застосування мережі Інтернет в міжнародній маркетинговій діяльності компанії.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: доцент, д. е. н. Князєва Тетяна В'ячеславівна.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52867
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2020_051_Шевченко Г.С.pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.