Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52863
Title: Інтеграція України в міжнародний електронний бізнес
Authors: Калінін, Валерій Ігорович
Keywords: дипломна робота
електронний документообіг
інтернет речей
електронний бізнес
цифрова трансформація
дистриб’юторські системи
Issue Date: 2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Калінін В.І. Інтеграція України в міжнародний електронний бізнес: кваліф. робота випускника освітн. рівня бакалавр: спец. 051 – Економіка / В.І. Калінін; НАУ. – Київ, 2020. – 106 с.
Abstract: З розвитком економічних, політичних, соціально-культурних зв'язків між різними країнами все більшого значення набуває цифровізація бізнесу, що є одним з факторів формування «нової економіки». Її головною відмінністю від попереднього етапу світового економічного розвитку є інформатизація і поява якісно нових електронних можливостей передачі і обробки інформації всередині суб'єкта і між суб'єктами господарювання. Оскільки в сам зміст більшості економічних операцій (особливо фінансових) закладена можливість заміщення реального фізичного об'єкта інформацією про нього, прогрес в сфері інформаційних технологій забезпечив можливість і виступив каталізатором розвитку операцій в світових масштабах, ініціюючи і активізуючи глобалізацію світової економіки в цілому і окремих її сфер. Технічними передумовами інформатизації бізнес-процесів є постійне удосконалення обчислювальної техніки, телекомунікаційного обладнання та інфраструктури, зростаюча швидкість утворення, оброблення та переміщення інформаційних потоків, поширення знань в процесі наукового або інших видів інтелектуального обміну. Електронний бізнес – це така форма бізнесу, при якій всі сторони ділових відносин, включаючи продажі, маркетинг, фінансовий аналіз, платежі, пошук співробітників, підтримку клієнтів і партнерів, перенесені в мережі пов'язаних між собою комп'ютерів (в даний час - Інтернет). В силу глобальності Інтернет це означає безперервне спілкування з кожним постачальником, партнером і клієнтом, а найчастіше всіх один з одним. Дилери замість традиційного розміщення замовлень через менеджерів зі збуту, що працюють в компанії-постачальника, самі стежать за її базою даних, в якій відображено поточний стан складських запасів. Постачальники промислових підприємств підключені до складських інформаційних систем і самі стежать за рівнем запасів, забезпечуючи графік поставок «хвилина в хвилину». Транспортні компанії мають доступ до інформаційної системи служби збуту, щоб заздалегідь спланувати графік перевезень, і т.д. Інтернет став універсальним діловим середовищем, що з'єднує компанії одну з одною і з усією споживчої аудиторією. Доступ до методів електронного бізнесу отримали всі компанії, незалежно від їх розміру і віку; з'являються все нові і нові, більш досконалі бізнес-схеми. Рівні використання Інтернет простягаються від сайту-вітрини (інформація про свою продукцію, запрошення до співпраці) до реалізації схем електронної комерції: інтернет-магазини, інтранет (об'єднання мережею своїх співробітників, підрозділів) і екстранет (підключення зовнішніх партнерів)
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: професор, д. е. н. Жаворонкова Наталія Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52863
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2020_051_Калінін В.І.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.