Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52862
Назва: Сучасні стратегії міжнародної конкуренції в світовому господарстві
Автори: Церковний, Ілля Олегович
Ключові слова: дипломна робота
стратегії
конкурентоспроможність
конкурентна політика
міжнародний ринок
інновації
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Інтернаціоналізація економіки у другій половині минулого століття зумовила посилення стратегічного напрямку у діяльності конкуруючих підприємств на світових ринках. Актуальним питанням стали вибір та формування стратегії конкурентної поведінки, що забезпечували б довготривалу перемогу не лише на національному рівні, але і на міжнародних ринках.Значний вклад у дослідження питань класифікації та формування стратегій міжнародної конкуренції внесли такі зарубіжні вчені, як М.Портер, Н. Ячеістова, А. Кузнєцов, К.Конрад, І.Спиридонов, Ч.Гілл, і вітчизняні – О.Кузьмін, Н.Горбаль, І.Піддубний, І.Должанський та інші. В своїх працях вони розглядали питання стратегічного управління міжнародним бізнесом в сучасних умовах, аналізували передумови і умови ефективної роботи фірми на зовнішньому ринку на основі створення і розвитку конкурентних переваг, теоретичні і практичні аспекти розробки і реалізації міжнародних стратегій фірми в умовах міжнародної конкуренції, поняття та види стратегій міжнародної конкурентоспроможності, глобальні стратегії підприємств тощо. Метою випускової роботи є дослідження сутності, видів та основних характеристик сучасних стратегій міжнародної конкуренції в світовому господарстві. Об’єктом дослідження виступають конкурентні відносини, що виникають в світовому господарстві. Поставлена мета зумовила необхідність розв’язання таких завдань: дослідити сучасні трактування конкуренції, її сутності; визначити види та методи конкурентної боротьби; проаналізувати наукові підходи до розуміння конкуренції та її форми в світовому господарстві; розглянути конкурентні стратегії на міжнародному ринку, їх сутність основні характеристики та види; провести аналіз конкурентоспроможності українських товарів на світовому ринку; запропонувати стратегію розвитку потенціалу України на основі SWOT-аналізу та шляхи підвищення міжнародної конкурентоспроможності; розглянути інновації як стратегічний напрямок та чинник підвищення конкурентоспроможності України; Предметом дослідження є напрями реалізації стратегії міжнародної конкуренції в світовому господарстві.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. е. н. Салькова Ірина Юріївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52862
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_051_МЕ_ЦерковнийІО.PDF1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.