Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52647
Назва: Особливості дизайн інтер'єрів технічних закладів вищої освіти
Інші назви: Features of interior design of technical higher educational institutions
Автори: Ковезюк, Валерія Геннадіївна
Kovezyuk, Valeriia
Ключові слова: дизайн інтер’єру
проектування
технічний заклад вищої освіти
функціональне зонування
кольорова гама
освітлення
синтез мистецтва
interior design
design
technical educational institution
functional zoning
color scheme
lighting
art synthesis
Дата публікації: 2021
Видавництво: Baltija Publishing
Бібліографічний опис: Ковезюк, В. Г. Особливості дизайн інтер'єрів технічних закладів вищої освіти / В. Г. Ковезюк // Архітектура, будівництво, дизайн в освітньому просторі : колективна монографія. За заг. ред. д-ра іст. н. В. В. Карпова - Рига, Латвія : “Baltija Publishing”, 2021. - С.443-457.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягає у визначити особливість створення середовища технічних закладів вищої освіти за допомогою основних засобів формування дизайну інтер’єрів. У відповідності до поставленої мети обрано дизайн технічні університетів на основи Національного авіаційного університету та дослідити сучасні тенденції та засоби дизайну для створення інтер’єрів в технічних закладах вищої освіти. Наукова новизна полягає у приверненні уваги до візуального дизайну та естетики академічних просторів від житлових та рекреаційних до аудиторій та навчальних залів технічних вищих закладів. Результати студіювання можуть слугувати важливою складовою історії мистецтвознавства. Висновки. розглянуто сучасні тенденції на які вплинула пандемія та винесено кілька тенденцій: наприклад навчання на великих чи відкритих просторах. Залежності від навчального обладнання та специфіки дисциплін, постає потреба проектувати відповідні приміщення, також врахувати адаптацію та гучність. Адже новітні досліди передбачають гнучкий та багатогранний простір в одній аудиторії та її властивості ападуватися під різні процеси навчання. В комплексному дизайн вирішенні було дотримано функціонально-ергономічні засади, що забезпечили комфортний та сучасний рівень навчального середовища. Завдяки цьому були спроектовані оптимально ергономічні властивості предметно-просторового навчального середовища аудиторій. В результаті формувалась комфортне, технологічне та естетичне приємне університетське середовище НАУ, завдяки цьому студенти та викладачі почуваються комфортніше, а багатогранний простір відповідає сучасним потребам студентів протягом усього навчального дня.
The purpose of the study is to determine the peculiarity of creating an environment of technical higher education institutions using the basic means of interior design. In accordance with the set goal, the design of technical universities was chosen on the basis of the National Aviation University and to study modern trends and design tools for creating interiors in technical higher educational institutions. The scientific novelty is to draw attention to the visual design and aesthetics of academic spaces from residential and recreational to auditoriums and classrooms of technical higher education institutions. The results of studying can serve as an important component of the history of art history. Conclusions. current trends affected by the pandemic are considered and several trends are presented: for example, training in large or open spaces. Depending on the training equipment and the specifics of the discipline, there is a need to design appropriate facilities, as well as to take into account the adaptation and volume. After all, the latest experiments provide a flexible and multifaceted space in one classroom and its ability to fall under different learning processes. In the complex design solution, functional and ergonomic principles were observed, which provided a comfortable and modern level of learning environment. Due to this, the optimal ergonomic properties of the subject-spatial learning environment of the classrooms were designed. As a result, a comfortable, technological and aesthetically pleasing university environment of NAU was formed, thanks to which students and teachers feel more comfortable, and the multifaceted space meets the modern needs of students throughout the school day.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52647
Розташовується у зібраннях:Архітектура, будівництво, дизайн в освітньому просторі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
443-457-Ковезюк.pdfстаття252.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.