Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52354
Название: Особливості проектування простору закладів позашкільної освіти
Другие названия: Features of designing out-school education institutions
Авторы: Шепелюк, Христина Сергіївна
Shepelyuk, Khrystyna
Ключевые слова: школа мистецтв
естетичне виховання
творчість
навчальний простір
мистецтво
психоемоційний стан
акустика
звукоізоляція
освітлення
талант
school of arts
aesthetic education
creativity
educational space
art
psychoemotional state
acoustics
sound insulation
talent
lighting
Дата публикации: апр-2021
Издательство: Baltija Publishing
Библиографическое описание: Шепелюк Х. С. Особливості проектування простору закладів позашкільної освіти / Х. С. Шепелюк // Архітектура, будівництво, дизайн в освітньому просторі : колективна монографія. За заг. ред. д-ра іст. н. В. В. Карпова - Рига, Латвія : “Baltija Publishing”, 2021. - С.578-589.
Серия/номер: Сер. 42. Архитектура, проектирование, градостроительство;
Краткий осмотр (реферат): В ході проведених досліджень розглянуто та виявлено основні особливості позашкільного середовища та надано рекомендації щодо покращення його стану. Видокремлено особливості комфортного простору для естетичного виховання дітей. Надано рекомендації щодо розробки дизайну приміщень, орієнтованого на творчу особистість, потреби учнів та функціональні вимоги. При визначенні проблем сучасного стану закладів позашкільної освіти застосовувалась аналітична методологія, що полягає в аналізі умов навчання, різноманітності предметного наповнення, впливу освітлення приміщень на фізичне здоров’я підростаючих митців. Наукова новизна полягає у визначенні шляхів подолання проблем організації робочих зон у творчому середовищі з урахуванням особливостей школи мистецтв. Виділено необхідні прийоми організації простору для сучасних закладів позашкільної освіти, що турбуються про здоров’я та емоційний стан учнів, керуючись засадами дитиноцентризму. Наведено рекомендації щодо функціонального групування приміщень, вибору меблів і допоміжного мистецького обладнання, організування акустичних та звукоізоляційних властивостей, проаналізовано важливість наявності достатнього рівня освітленості та влив на дитячий зоровий апарат. Охарактеризовано особливості організації навчального простору з орієнтацією на естетичне виховання та розкриття талантів дітей. Викладено основні аспекти проектування сучасного простору закладів позашкільної освіти, на меті якої стоїть турбота про фізичне та емоційне здоров’я учнів.
In the course of the research the main features of the out-of-school environment are considered and revealed and recommendations for improving its condition are given. Features of comfortable space for aesthetic education of children are singled out. Recommendations for the development of premises design focused on creative personality, student needs and functional requirements are provided. In determining the problems of the current state of out-of-school educational institutions, an analytical methodology was used, which consists in the analysis of learning conditions, variety of subject content, the impact of lighting on the physical health of young artists. The scientific novelty is to identify ways to overcome the problems of organizing work areas in a creative environment, taking into account the characteristics of the school of arts. The necessary methods of organizing space for modern out-of-school educational institutions that care about the health and emotional state of students, guided by the principles of child-centeredness, are highlighted. Recommendations for the functional grouping of premises, the choice of furniture and auxiliary art equipment, the organization of acoustic and sound insulation properties, the importance of having a sufficient level of illumination and the impact on the child's visual system. Features of the organization of educational space with orientation on aesthetic education and disclosure of talents of children are characterized. The main aspects of designing the modern space of out-of-school educational institutions, which aims to take care of the physical and emotional health of students, are outlined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52354
ISBN: 978-9934-26-063-6
Располагается в коллекциях:Архітектура, будівництво, дизайн в освітньому просторі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
578-589-Шепелюк.pdfстаття166.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.