Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52324
Title: Дизайн інтер’єрів аеропорту Жуляни
Other Titles: Zhulyany Airport Interior Design
Authors: Тарасюк, Діана Олександрівна
Tarasiuk, Diana
Keywords: дипломна робота
бакалаврська робота
дизайн інтер`єру
аеропорт
аеровокзал
функціональні зони
транзитні зони
обладнання
graduate work
bachelor work
interior design
airport
air terminal
functional areas
Issue Date: 2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Тарасюк Д.О. Дизайн інтер’єрів аеропорту Жуляни. – Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Дизайн". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – 71 с.
Abstract: Аеропорт - комплекс споруд, призначений для прийому, відправлення, базування повітряних суден та обслуговування повітряних перевезень, що має для цих цілей аеродром, аеровокзал (в великих аеропортах нерідко кілька аеровокзалів), один або кілька вантажних терміналів і інші наземні споруди та необхідне обладнання. Існують гідроаеропорти для забезпечення авіаперевезень на гідролітаках. Такі аеропорти не мають злітно-посадкової смуги, - її функцію виконує водна поверхня водойми - річкова, озерна або морська акваторія. Розвиток будівництва аеропортів тісно пов'язаний з розвитком авіаційної галузі в цілому. Не дивлячись на те, що авіація вважається порівняио молодою галуззю промисловості, функціонування аеропортів є одним з найстрімкіших прогресивніших і цікавіших напрямів сучасності, особливо з точки зору архітектуриих і дизайнерських рішеиь булівель аеропорту. Сучасний аеропорт - це не просто останнє слово архітектури, а її футуристичний жанр, який передбачає тенденції розвитку урбаністики в майбутньому. Перельоти зробили світ маленьким і компактним, глобалізація крокує по планеті семимильними кроками, тому важливість аеропорту переоцінити неможливо. Всього в світі їх налічується близько 49 тисяч, і тільки п'ять країн не мають своїх повітряних воріт - це Андорра, Сан-Марино, Ватикан, Монако і Ліхтенштейн. Перед архітекторами і дизайнерами сьогодні стоїть дуже важлива і складна задача — пошук нових архітектурно-художніх засобів і прийомів їх застосування при формуванні інтер’єрів аеропортів з метою створити оригінальне, неповторне, таке, що запам’ятовується, рішення. Фізично аеровокзал являє собою сукупність приміщень (зали очікування, кафе, допоміжні, комунікаційні, технічні приміщення) в яких дуже щільно приділяється увага транзитним зонам та зонам довготривалого очікування. Аеропорт – це не що інше, як “візитна картка” країни, де щоденно проходить величезна кількість пасажирів, тому аеропорти повинні вражати і надихати. Ця ідея мовою архітектури виглядає як звернення до головних (часто банальних і гіпертрофованих) символів і традицій країни - той же Фостер зробив аеропорт в Пекіні в формі дракона. Крім того, зодчі надихаються більш абстрактними символами, - такими, як, наприклад, небо, хмари, горизонт, - і будують скляні куби. Це порушило суспільну дискусію про те, що всі аеропорти однакові в своїй стерильній білизні, незручності і тривожності. Дискомфорт пасажирів і складність роботи архітекторів посилили підвищені вимоги до безпеки (архітектор повинен враховувати всілякі рамки металошукачів, спостережні пункти, які неминуче порушують цілісність простору і роблять його не таким вже надихаючим для пасажирів).
Airport - a complex of facilities designed to receive, depart, base aircraft and service air transportation, which has for these purposes an airfield, airport (in large airports often several airports), one or more cargo terminals and other ground facilities and necessary equipment. There are seaports to provide air transportation by seaplanes. Such airports do not have a runway - its function is performed by the water surface of the reservoir - river, lake or sea. The development of airport construction is closely linked with the development of the aviation industry as a whole. Despite the fact that aviation is considered a relatively young industry, the operation of airports is one of the fastest progressive and interesting areas of modern times, especially in terms of architectural and design solutions of airport boulevards. The modern airport is not just the last word in architecture, but its futuristic genre, which predicts trends in the development of urban planning in the future. Flights have made the world small and compact, globalization is moving seven miles across the planet, so the importance of the airport can not be overestimated. There are about 49,000 of them in the world, and only five countries do not have their own air gates - Andorra, San Marino, the Vatican, Monaco and Liechtenstein. Architects and designers today face a very important and difficult task - the search for new architectural and artistic means and methods of their application in the design of airport interiors in order to create an original, unique, memorable solution. Physically, the airport is a set of premises (waiting rooms, cafes, ancillary, communication, technical rooms) in which very close attention is paid to transit zones and long-waiting areas. The airport is nothing more than a "business card" of the country, where a huge number of passengers pass every day, so airports should impress and inspire. This idea in the language of architecture looks like an appeal to the main (often banal and hypertrophied) symbols and traditions of the country - the same Foster made the airport in Beijing in the shape of a dragon. In addition, architects are inspired by more abstract symbols - such as the sky, clouds, horizon - and build glass cubes. This has sparked a public debate that all airports are the same in their sterile linen, inconvenience and anxiety. Passenger discomfort and the complexity of the work of architects have exacerbated the increased safety requirements (the architect must take into account all sorts of metal detectors, observation points, which inevitably violate the integrity of space and make it less inspiring for passengers).
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: старший викладач КДІ Москальцов Андрій Юрійович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52324
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
пояснювальна записка Тарасюк.pdfПояснювальна записка4.96 MBAdobe PDFView/Open
альбом_Тарасюк.pdf2.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.