Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52305
Title: Дизайн інтер’єрів автосалону
Other Titles: Car interior design
Authors: Ільченко, Владислав Денисович
Ilchenko, Vladyslav
Keywords: дипломна робота
бакалаврська робота
автосалон
спортивні автомобілі
виставкова зала
торгівля
об’ємно-просторове вирішення
зала зарчування
ремонтні приміщення
graduate work
car showroom
sports cars
exhibition hall
three-dimensional solution
repair rooms
grooming hall
Issue Date: 2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Ільченко В.Д. Дизайн інтер’єрів автосалону. – Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Дизайн". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – 57 с.
Abstract: Слово салон (фр. Salon – кімната) - багатозначний термін, що може означати як поняття певного місця, що використовують з різними цілями, так і бути назвами або входити до назв поселень. Також салон перекладається як окрема зала для демонстрації будь-чого. Автосалон - це розділ виставки або сама виставка нових моделей сучасних автомобілів, автотехніки, яка, як правило, проводиться в одному місці один єдиний раз за два роки. Залежно від назви населеного пункту, в якому проводиться автосалон, він і отримує свою назву наприклад: Паризький або Пітерський автосалони. Також автосалонами називають громадську споруда де передбачена демонстрація та продаж автомобілів. Часто кожна марки авто має власні автосалони зі спеціальним дизайном притаманним даній фірмі. Мета дослідження – визначення функціонального планування, композиційно-просторових та художньо-образних характеристик середовища автосалонів та розробка інтер’єру першого та другого рівнів, що має забезпечити створення зручних умов для комфортного перебування покупців в автосалоні та допоміжних приміщеннях.
The word salon (fr. Salon - room) - a multi-valued term that can mean both the concept of a particular place, used for various purposes, and be names or included in the names of settlements. The salon is also translated as a separate hall for the demonstration of anything. The car show is a section of the exhibition or the exhibition of new models of modern cars, vehicles, which is usually held in one place only once every two years. Depending on the name of the settlement in which the car show is held, it gets its name, for example: Paris or St. Petersburg car show. Motor shows are also called a public building where there is a demonstration and sale of cars. Often each car brand has its own showrooms with a special design inherent in this company. The purpose of the study is to determine the functional planning, compositional, spatial and artistic characteristics of the environment of car dealerships and the development of the interior of the first and second levels, which should provide comfortable conditions for comfortable stay of customers in the showroom and ancillary facilities.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: ст.викладач КДІ Єременко Людмила Карпівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52305
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Ільченко.pdfПояснювальна записка4.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.