Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52249
Title: | Методичне забезпечення формування лінгвокультурної компетентності інокомунікантів |
Other Titles: | Methodical support for the formation of linguistic and cultural competence of foreign communicants |
Authors: | Бурко, Ольга Василівна Burko, Olha |
Keywords: | компетентнісний підхід музейні експонати музеї науки і техніки у Китаї націєтворчий потенціал тестів напрацювані прийоми competency approach museums of science and technology of Ukraine museum exhibits museums of science and technology in China nation-building potential of tests napratsyuvani pryyomy |
Issue Date: | Apr-2021 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Бурко О. Методичне забезпечення формування лінгвокультурної компетентності інокомунікантів // Світові виміри освітніх тенденцій : збірник наукових праць. / за заг. ред. Г.В. Межжеріної, О.Ю. Корчук; Інститут міжнародного співробітництва та освіти. – Національний авіаційний університет. – Київ. – 2021. – С. 58 – 64. |
Abstract: | У праці виявлено низку вразливих місць у процесі формування лінгвокультурної компетентності студентів іншомовних держав:
- значний націєтворчий потенціал тестів про музеї науки та техніки і незначна кількість методичних праць, що окреслюють цю проблему;
- потужний виховний потенціал надбань музеїв науки та техніки і переважно низька мотивація студентів до опанування їхніх колекцій.
Частково їх можна усунути за умови реалізації напрацюваних прийомів: «Лінгвокультурне унаочнення», «Допомога віртуального друга». «Упізнай слово», «Довідкове інтернет-бюро». Вони стали складниками методичного забезпечення навчання інокомунікантів університету української мови у рамках компетентнісного підходу. The paper identifies a number of vulnerabilities in the process of formation of linguistic and cultural competence of students of foreign countries: - significant nation-building potential of tests on museums of science and technology and a small number of methodological works outlining this problem; - strong educational potential of the museums of science and technology and mostly low motivation of students to master their collections. They can be partially eliminated under the condition of implementation of the developed techniques: "Linguo-cultural visualization", "Help of a virtual friend". "Recognize the word", "Help online office". They have become part of the methodological support for teaching foreign students of the Ukrainian language university within the competence approach. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52249 |
Appears in Collections: | Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Методичне забезпечення_Бурко_2021.pdf | 1.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.